Vi må vel fortsette over [emoji6]Hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må vel fortsette over [emoji6]Hurra!
Yes. Da er jeg fornøyd [emoji4]Noe så veldig. Gjorde kvelden den [emoji23][emoji23]
Da får du vekke denHånda mi har sovnet! [emoji54][emoji54][emoji54]
Barna kan man jo ikke ofre så noe må ofres [emoji23][emoji23]Det er sant [emoji23][emoji23]
ÅjaaMen pappa kommer fra Østfold så jeg har vært en del der du bor..
Prøver. Skumleser veeeldig [emoji23]Kan man det da? [emoji54]
Hehe [emoji28]
Gjør nok ikke det. Skal vel prøve oss til 01. Men skal finne brus og gå på do hvertfall etter 00 [emoji23]Hahaha, kommer det til å bli bom helt stilt her, når oppdateringen med 10.000 kommer?![]()
Ja det blir spennende.Tamara har sett gjennom fingrene før
Ifølge stat tenker jeg vi tar den, men i følge bakrommet blir spennende
Hva det går da ikke, må jo ha litt ekstraDrømmer om å øegge meg tidlig da [emoji23]
Hahaha. Min gjør og det når jeg blir oppsluktJa, han har spurt flere ganger om det går bra med meg![]()
Godt med ferie da, ja!Kjenner jeg gleeedet meg til ekstra til ferie på fredag! Så travelt på jobb for tiden at FY![]()
Ikke sant!Ser kun glimt av meg [emoji23]
Ja det lukter sterkt... Ta det ute nå om sommeren [emoji6]Ja. Men jeg blir så ør i hodet av lukta [emoji33]
Bra ! Jo flere vi er sammen [emoji1][emoji1]
En flaske så gikk det bra. Tror jeg. Skulle helst fått i henne Ventoline..Håper det bare var knirk [emoji8]
Jeg og [emoji6]Har troen!
Slanke fingre? [emoji23][emoji23][emoji23]Ååå ja, tror du man går ned i vekt da? [emoji23][emoji23][emoji23]
Kjedelig med sånt.. Jeg føler bare hun kimser vekk alt og sånt. Liker det ikke.Jm jeg hadde på helsestasjonen med siste var ganske ubrukelig
Min også [emoji23] Og jeg hadde eksplodertDet hadde gjort min samboer (og meg) enda mer irritert [emoji23][emoji13][emoji13]