Jeg så innleggene dine. Håper dere får bedre svar i morgen. [emoji173]Han har vist fått MDS. Kan forklare bedre i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg så innleggene dine. Håper dere får bedre svar i morgen. [emoji173]Han har vist fått MDS. Kan forklare bedre i morgen.
[emoji23] Ikke gått ut av denne tråden enda20 min nå. Måtte sjekke noe quotes på andre steder [emoji23]
Nådde målet mitt daFantastisk ! Hurra !! [emoji7]
Henger langt bak jeg ogTakk. Det trengs.
Vet det dessverre altfor godt! Men n vi risikerer mye nå bare fordi de er idioterJa. Men slik er det dessverre ikke![]()
Tror det gikk braÅåå nei
Hehe [emoji28]Haha! [emoji85] tok ikke den jeg [emoji56]
Mye mindreHåper det er mindre nå... Jeg henger etter...
Og 22 innlegg klarer man helt fint før midnatt.9988 av 10000 tatt !
Ja det er det men kan da ikke slutte nåHihi, ja det er skummelt sånn på slutten...
Bra ! Jo flere vi er sammen [emoji1][emoji1]Jeg og skal prøve å holde ut til 00.00 [emoji1360]
Urettferdig ellers nemlig [emoji13]Ja det synes keg [emoji16]
JaÅåå såååå nære nå!
Ååh det blir deilig daKjenner jeg gleeedet meg til ekstra til ferie på fredag! Så travelt på jobb for tiden at FY![]()
Hehe, ligger greit an skjønner jeg..??Neeeei. Da altså ! [emoji23][emoji23][emoji23]
Utrolig!9988 av 10000 tatt !
Jeg ogsåEr ganske sikker på at det blir 10.tusen før midnatt![]()
Helt sant.Haha. Fort gjort [emoji14] Som liten forstår man det nok ikke på samme.måte.