Nå henger jeg en halvtime bak, så håper dere skriver mellom [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg blanda [emoji23] Takk.Trodde Sokna lå i Buskerud og dermed Ringerike, ikke Romerike![]()
Heheh. Våkner fort når varmtvannstanken blir tom daHmmm vet ikke hvor lurt det er da [emoji6]
Hvilken skravler skulle jeg hvert da?Haha.
Men hvor er Romerike da?Trodde Sokna lå i Buskerud og dermed Ringerike, ikke Romerike![]()
Neida. Ler når jeg tryner selv [emoji23]
Ja, og scroller meg kjapt ned her. [emoji14] bare 17 min bak nå.Men tilbake nå. [emoji1]
Litt er bedre enn ingentingTror det..? Litt...? Har sett noen av dem spre seg og prøve, men vet ikke om jeg skal ta æren der [emoji14]
Neida skal ikke det, kan ikke detIkke dabb av nå jenter jeg må snart lade 5 min [emoji14]
Nei håper ikke det. Vi er så nærme [emoji7]Ja, håper ikke folk faller av helt enda![]()
Dumt når det blir sånnSkal ikke ha mer på sykehuset nei. Jeg måtte jo kreve meg til ene kontrollen...
Og ja. Kommunal. Føler ikke hun er.. Særlig flink. Egentlig....
Han får vente gitt. Vi er i en jobb her !
Mye igjen du da ja [emoji23]Ligger "bare" 32 min bak.. Og 30 sider...
Selvsagt [emoji6]Aaaw. Også får vi den? [emoji171]
Ja hun måtte også ha [emoji6]Herlig da!
Det forstår jeg. Slikt tar gjerne tid. Kanskje forstår man det først senere. Ønsker dere lykke til, det er vanskelig å sette seg inn i, men jeg forstår at det kan være vanskelig og fortvilende. Kanskje og forvirrende. Føler du at du får gode svar på sykehuset?Litt usikker på om det egentlig har sunket inn ennå. Har lest alt jeg kommer over om det. Men klarer ikke ta stilling til det
Jupp! Stakkars daHan får vente gitt. Vi er i en jobb her !
Prøvd å kontakte dem nå. Irriterte meg litt over at det var umulig å finne KUNDENUMMERET av alle ting...!Da har du litt å svare påKontakte de det gjelder, kanskje de kan sende på epost?