Det er jo dødsbra! Da går det jo!9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo dødsbra! Da går det jo!9128 av 10000 tatt !!! [emoji1][emoji1][emoji1]
Åh, var han surpomp [emoji85] Da må du synge for han: hvorfor er du så suuuur da? Hvorfor er du så himla irriteeeert? [emoji23]Nei. Han gjemte seg på kjøkken for han var sur. Sikkert hatt en hard dag på jobb da [emoji14]
Jupp. Fort gjort. Eller. Har jobba jevnt over hele dagen men [emoji23][emoji23][emoji23]Såpass! Kred! [emoji2]
Elsker tilbud! [emoji4]Var på obs og kjøpte cola på tilbud i dag [emoji41] eeelsker bokscola
Haha.Nei nei kan jo ikke det!
Egentlig ikke.Ikke godt å si MusemorMen skummelt at den satt fast da [emoji85]
Sitte på gulvet? [emoji23]Ånei. 15% strøm og kort lader [emoji23]
Bra ! [emoji1] Pappa besvimer av blod. Uansett om det er han eller andreJa jeg har ikke problemer med å hjelpe andre som har skadet seg osv, heldigvis
Juhu ! Elsker sånne tilbudVar på obs og kjøpte cola på tilbud i dag [emoji41] eeelsker bokscola
Men hadde aldri klart det uten deg om vi klarer detFant ut noenlunde. Uten å regne [emoji23] På meg. Uff sier jeg bare
Aaaw. Også får vi den? [emoji171]Kan jo ikke det men han prøvde å stjele oppmerksomheten min
Sender noen varme tanker til dere, Mirell!
Neida. Ler når jeg tryner selv [emoji23]Me too [emoji51] men mener jo ikke noe vondt med det da [emoji28]
JeppHaha. Gale skravlehøner [emoji16]
[emoji23][emoji23][emoji23]Sjekk bak sofaen [emoji23]
Kjenner ikke så mange, så, nei..Det må du jo ikke?![emoji13] ingen i nærheten som er i permisjon?
Godt å høre du skäl løpe [emoji16]Men lader er der. Så må snart løpe. Og tro meg. Jeg løper !
Jupp. Fort gjort. Eller. Har jobba jevnt over hele dagen men [emoji23][emoji23][emoji23]
Han får vente gitt. Vi er i en jobb her !Kan jo ikke det men han prøvde å stjele oppmerksomheten min