Jeg føler meg veldig slem noenganger.Godt vi er flere [emoji28][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler meg veldig slem noenganger.Godt vi er flere [emoji28][emoji23]
Veldig lov [emoji8]Ja
Jeg sier at hun er omregnet ca 100 år gammel. Så da er det lov å være grå i pelsen og stiv i leddene
Veldig. Og tempo er enda braJeg hae passert 1000 innlegg i dag da [emoji23]
Må jo bare det!Så da får ikke du skravlet mer?
Ja jeg har ikke problemer med å hjelpe andre som har skadet seg osv, heldigvisBra da. Om uhellet er ute liksom
Nei. Han gjemte seg på kjøkken for han var sur. Sikkert hatt en hard dag på jobb da [emoji14]12% nå. Haha. Kanskje han hintet til å legge vekk forum [emoji23]
Godt detFunnet senga her
Huff gruer meg alltid til dem nå3 min til ny oppdatering
Ånei, stakars liten [emoji171] Klem til dere... Det må være tøft..Det heter MDS /myelodysplastisk-syndrom
En slags preleukemi
Nei, det skjønner jeg.Takk. Ble ikke noe barnehage fra høsten igjen i hverfall![]()
Definitivt lov å bli stressa og forvirra og fortvila og hva som helst. Det høres jo ikke helt ideelt ut
Nei nei kan jo ikke det!Hvorfor nei? Må du av kanskje? [emoji171]
Sjekk bak sofaen [emoji23]Noe slikt. Søkk vekk....
Fant ut noenlunde. Uten å regne [emoji23] På meg. Uff sier jeg bareSjekker på dataen fra tid til annen men skjer ikke ofte at jeg sjekker nå ihvertfall
Kan jo ikke det men han prøvde å stjele oppmerksomheten minMå du dumpe oss da? [emoji33]
Jeg føler meg veldig slem noenganger.
Langt :/ Østfold her. Men hadde hytte i Sokna før, så vært mye på Romerike.Jeg bor på Romerike
Nei. Vi bare valgte en nærmere hjemme, den i skolekretsen.Spennende. Skal dere flytte?
Snakka om våre mamnfolk. Men lett å mistolke [emoji23]Nei nei. GodteGRIS. Jeg spiser lite [emoji14] En bit eller to i uka. Han kan ikke ha sjokolade i hus.