Kenguuuuuuuuu!!!Ahhhh mirell
Har savnet deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kenguuuuuuuuu!!!Ahhhh mirell
Har savnet deg
Nja. Hopper greit nåGår tregt altså
Må gå de inn hjemme daJupp. Men sånn går det når man bruker de på fest første gang. Ikke tid å bruke de hjemme først
Sååånn sett ja [emoji28][emoji28]
Syns det er så utrolig rart at du bestandig klarer å rote den bort og må finne den igjen hver eneste kveldFunnet senga her
Åh, er det kommunal? Men du skal vel ha mer på sykehuset også? Er hun ikke ålreit?Ja, men er jo bare vanlig kontroll. Ikke lyst.. Blæh. Ikke superfan av jm
Ja. Heia heia ! [emoji509]Må hoppe mer og fortere! [emoji4]
Du får ha en god natt [emoji4]Funnet senga her
Du finner den når du ikke leter !Jeg vet jeg hadde en regning her et sted.. Hvor er den? [emoji33][emoji33]
Takk takk. Hatt en flott dag [emoji4]Det hørtes koselig ut! Håper dere får en super dag![]()
Hvilke av de da? [emoji23]Må ikke stoppe da. Nå sover 2 av fingrene mine
Hahaha. Så sant. Håper bare ikke hun slå tennene. Lurer på å snakke med legen, hun skal dit på torsdag. Ene merket er over nesa og overleppa..Uff da. Man får jo vondt av seg ja. Bra det gikk godt da [emoji8] Tross alt.
Nei gudene vet? Hvorfor gjemmer de små seg bak gjennomsiktig gardin i gjemmelek? Ingen gode svar [emoji23]
Sender deg en klem og håper det blir bedre etterhvert [emoji173]️
Skulle ønske jeg kunne si at slt er greit. Men kan vel si at det går ok.
Ja det regnet jeg egentlig med [emoji14]Var felles jeg mente ved tanke på disse 10.000
Helt grei.Bra treningsøkt ?![]()
Men skjønner at du ofte får vondt i hodet og slike ting daJa [emoji85] Jeg er litt fæl på det.
Ja haha var det jaSyns det er så utrolig rart at du bestandig klarer å rote den bort og må finne den igjen hver eneste kveld![]()
Har du ikke lang ledning?![emoji85]
Jeg skreiv ned fra 0000 det jeg hadde da. Regner det ut når jeg kommer til 0000 igjen.Hurra. Men hvordan vet jeg hvor mange innlegg jeg har skrevet?