![]()
Fant et bilde av tulla mi fra sykehuset [emoji171] Lille fuglungen.
Hælledussen, så nydelig![emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Fant et bilde av tulla mi fra sykehuset [emoji171] Lille fuglungen.
Au au au! Plaster og compeed er fine ting!Er lite digg når jeg har gnagsår bak hælen. Også har gått i sko. Og såret har grodd fast i sokken helst nå. Så når sokken skal av river jeg vel av hele skorpa [emoji33]
Spent på hva det er nå jeg [emoji16]6950 av 10000. Får over 7000 på neste altså !
Ja, dette var på vei TIL rommet da. Herregud.. [emoji23]Haha[emoji23]
Vi har også 1000 spørsmål før jeg får gått ut av rommet[emoji41]
Jupp, dette tror jeg blir bra, [emoji16]Jippi, så bra da![emoji1]
7337 av 10000 tror jeg. Men tempo må litt mer oooooopp...Spent på hva det er nå jeg [emoji16]
Gjør det [emoji14]Ja det hjelper også veldig mye selvsagt [emoji6]
Jeg har bare vann akkurat nå.. Men jeg VET jeg har noe godt i skapet liksom....Jeg også, så har funnet meg en gulrot[emoji23]
Er innom alt mulig av tråder jeg aldri er på til vanlig7337 av 10000 tror jeg. Men tempo må litt mer oooooopp...
Han vil ha 4-5 barn, jeg vil ha min 200 kvm hus og stor bil uansett [emoji23][emoji23][emoji23] økonomi ordner seg, men graviditet, fødsler og selvsagt tid til alt setter en stopper [emoji6]Hahahaha. Spiller ikke rolle økonomi og husrom og alt annet? [emoji23]
Helst veldig opp...blir nok close race :/7337 av 10000 tror jeg. Men tempo må litt mer oooooopp...
Mhm, men kanskje han derfor er vant til å bruke god tid [emoji23][emoji23][emoji23]Ihvertfall ikke for ham som er utdannet bilmekaniker[emoji15][emoji33]
Æsj, må lade før jeg legger meg. Og formen er så dårlig at å sitte på gulvet å skrive orker jeg ikke[emoji85]
Jupp så sånn ca nå! [emoji16]Og da blir det fart !
Jeg henger mest på leker... men kan ikke leke med meg selv hellerEr innom alt mulig av tråder jeg aldri er på til vanlig![]()
Blir nok veldig close...Helst veldig opp...blir nok close race :/
Ja, det er like kjekt med de små tingene som med de store sprangene![]()
Han er veldig sosial, noe som passer bra nå [emoji4]Travel han er da[emoji23]
SantEr lov det og
![]()
Det er bra!Er innom alt mulig av tråder jeg aldri er på til vanlig![]()