Jaja godt det ikke er altfor alvorlige skader da selvom det jo fort kan høres ille utJupp. Som regel når hu leker med søstra og venninna hennes. De er eldre. Så hu vil nok være av de større hu også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja godt det ikke er altfor alvorlige skader da selvom det jo fort kan høres ille utJupp. Som regel når hu leker med søstra og venninna hennes. De er eldre. Så hu vil nok være av de større hu også.
Is er verdens beste medisin
6841 til nå av 10000
Hadde det hvert så lett kunne mannen fått så mange barn han ville [emoji23]Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Herlig altså !
Kjent rarere ting inni der altså [emoji23]Det må være en spesiell følelse![]()
"mamma, kan jeg få se harry potter når jeg er ferdig på badet?"
"klokka er åtte"
"Jamen det er FERIE! "
Jaggu har jeg kjempemye mer lyst å si ja når hun skriker til meg, gitt. -.-
Hun fikk nei. Og ble sur.
God kveld[emoji1] helt grei!
Du da?[emoji2]
Ikke jeg hellerJepp! Jeg henger til tider ikke med! Hehe![]()
Får håpe detJeg og[emoji4] men nå er det vel snart kvelden for de søte små, så da er det vel litt håp[emoji4]
Ingen sol her :-(
Jupp. Likte tiden når det å blåååse på også var gullIs og plaster![emoji7]
Jepp! Men hun så ut som om hun ventet det da. Jeg hadde fått litt mer sjokk om det plutselig føyk ut en tass.Sånn som pandaen![]()
Ble det men ordnet seg så henter den nok imorgen [emoji4]
Snart har jeg to hender ledige [emoji6]Så ble det rolig igjen. Om ikke annet nærmer det seg leggetid for mine to !
Så godt å høre [emoji4]Det har jeg
Hahahaha. Spiller ikke rolle økonomi og husrom og alt annet? [emoji23]Hadde det hvert så lett kunne mannen fått så mange barn han ville [emoji23]
Å så søtt [emoji7]Der begynte magehikkingen igjen [emoji23]
Litt alenetid nå? [emoji173]️Lille sover, mannen dro ut. Litt deilig <3
Nei men det burde da ikke ta så altfor lang tid da.