Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja må ha hvert en lett graviditet også med noe så lite i noe så stort [emoji23]Kommer ikke over den fødende pandaen jeg altså. De kommer opp som forsidebilde på denne tråden [emoji23]
Jupp. Som regel når hu leker med søstra og venninna hennes. De er eldre. Så hu vil nok være av de større hu også.Godt det fikk bra, flink til å skade seg hun eller?
De snakker vi ikke høyt om [emoji23]Sikkert jentene og, sett bort fra mcd planene kanskje[emoji23]
Håper det daKjenner igjen den[emoji4] men snart er det sikkert din tur[emoji4]
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23] Herlig altså !Hehe ja må ha hvert en lett graviditet også med noe så lite i noe så stort [emoji23]
Jepp! Jeg henger til tider ikke med! HeheDet gjør den, nesten litt for fort til tider!
Jepp. Var lettere når jeg forventet overtid, også ploppet det plutselig en unge. Ikke er jeg opptatt med noe heller [emoji85]Aha, da kan jeg skjønne att tidsperspektivet ser litt annerledes ut [emoji14] kommer vel når babyen er klar! Aha, så herlig!![]()
Måtte ha med litt hjem så greit og slippe å gåAhaaa, sånn sett [emoji28]
De snakker vi ikke høyt om [emoji23]
Synes tempoet kunne fått en boost snart..6727 av 10000 tatt
Minner meg på at tregisen min enda står på badet. Fikse....Så ble det rolig igjen. Om ikke annet nærmer det seg leggetid for mine to !
De skjønner det nok en dag at om de oppfører seg pent og spør pent er mulighetene mye større for at de får det de vil"mamma, kan jeg få se harry potter når jeg er ferdig på badet?"
"klokka er åtte"
"Jamen det er FERIE! "
Jaggu har jeg kjempemye mer lyst å si ja når hun skriker til meg, gitt. -.-
Hun fikk nei. Og ble sur.
Ja, da er det kjekt å bli kjørt hjemMåtte ha med litt hjem så greit og slippe å gå
Nervøs for talla i natt [emoji23]Der begynte magehikkingen igjen [emoji23]
Ja. Men snart er vel alle søte små i seng da [emoji23]Synes tempoet kunne fått en boost snart..
Hahaha. Utnytter BV øyeblikkMinner meg på at tregisen min enda står på badet. Fikse....
Det bør det for mine også.Så ble det rolig igjen. Om ikke annet nærmer det seg leggetid for mine to !