Skravletråd JULI ❤

"mamma, kan jeg få se harry potter når jeg er ferdig på badet?"
"klokka er åtte"
"Jamen det er FERIE! "

Jaggu har jeg kjempemye mer lyst å si ja når hun skriker til meg, gitt. -.-
Hun fikk nei. Og ble sur.
Blir veldig sent da om man skal se den ferdig i kveld også. Er ikke akkurat kortfilmer. Langsur da?

Hahaha [emoji23]
Må innrømme, sånn nedpress der at jeg i blant er redd for å få et faktisk PLOPP når jeg går for å tisse eller noe. Falle ut, liksom! [emoji33]

Store spm er egentlig om de orker å sitte 30 min å vente på venterom. De finnes lite tålmodige. Hos bestemor kan de kose med valp, leke ute og få is [emoji14]
Jeg måtte heller funnet frem spillmaskin til mi.. Det funker.. Men mulig de heller har lyst å besøke bestemor når det er sånn [emoji14]

Store spm er egentlig om de orker å sitte 30 min å vente på venterom. De finnes lite tålmodige. Hos bestemor kan de kose med valp, leke ute og få is [emoji14]

Er det da noe å lure på[emoji6] vet hva jeg hadde valgt[emoji16]

Jeg måtte heller funnet frem spillmaskin til mi.. Det funker.. Men mulig de heller har lyst å besøke bestemor når det er sånn [emoji14]
Tror nok det er best. Opptil 40 min x2 ganger pluss 30 min venting minst er kjedelig gitt :)

Blir veldig sent da om man skal se den ferdig i kveld også. Er ikke akkurat kortfilmer. Langsur da?
Haha. Nei. Hørte hun furta litt på badet, så gikk hun og tulla litt med samboer.

.... I stedenfor å gjøre seg klar på badet. Tregis..

Skulle jeg sagt ja, ville hun ha BEGYNT å se film kl 20.30, antar jeg. Tidligst. Og så er filmene gjerne over to timer.. O.o

Forrige gang hadde jeg et kjempegreit svangerskap, og lett fødsel. [emoji14]
Denne gang har det vært OK - så lenge jeg har vært sykemeldt. Vært mye svimmel osv, spesielt ved anstrengelser eller stress. Men.. Ellers har det jo vært greit.. Får til å spise normalt osv [emoji14]
Virker som det ikke er noen "fasit" på svangerskap og fødsel da :) kanskje like greit, slik at man kan slå seg til ro med tanken om å bare ta det som det kommer :)

Back
Topp