Har hatt en LAT tirsdag, har dårlig samvittighet...men deilig med noen sånne dager også da, selv om jeg er født med "maur i rumpa"
![]()
Da er det vel enda bedre de få dagene det blir[emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en LAT tirsdag, har dårlig samvittighet...men deilig med noen sånne dager også da, selv om jeg er født med "maur i rumpa"
![]()
God kveld
Det skravles i dag også ser jeg
Joda, sant det! HeheDa er det vel enda bedre de få dagene det blir[emoji6]
Hehe, noe om menneske-fødslene hadde vært sånn ogsåKommer ikke over den fødende pandaen jeg altså. De kommer opp som forsidebilde på denne tråden [emoji23]

Er det. Tok når jeg satte den inn. Men det er 3 år siden nå så [emoji14]
Ja herligheten. Skulle gjerne gjort det igjen da [emoji23]Hehe, noe om menneske-fødslene hadde vært sånn også![]()
Absolutt. Har hatt celleforandringer for 10 år siden. Så viktig å følge med !Da er det greit å gjøre det igjen nå[emoji4] ikke noe ålreit, men kjempe viktig!!!
Kommer ikke over den fødende pandaen jeg altså. De kommer opp som forsidebilde på denne tråden [emoji23]
Joda, sant det! Hehe![]()
Hehe! Er det sååååå mye værre altså? Da tror jeg at jeg angrer megJa herligheten. Skulle gjerne gjort det igjen da [emoji23]
Ja en del spesielt [emoji23]Har tatt bort bildene på trådene, men så det på fb. Det er det rareste og merkligste jeg har sett[emoji23][emoji28]
Jepp! Satser på at det hår braOg det du skulle gjort i dag kan du gjøre ila uka[emoji6]
Neida. Har da gjort det to ganger [emoji14]Hehe! Er det sååååå mye værre altså? Da tror jeg at jeg angrer meg![]()
Absolutt. Har hatt celleforandringer for 10 år siden. Så viktig å følge med !
BetryggendeNeida. Har da gjort det to ganger [emoji14]
Ja en del spesielt [emoji23]
Pop så var babyen ute. Fløy gjorde den også gitt.
Helt sant. Fikk brev fra kreftforeningen om påminnelse at jeg burde etter timen var bestilt da.Ja, da er det viktig å følge med! Man burde egentlig fått innkallelse til slike timer, så fort at det går i glemmeboka[emoji85]
Fikk du til?Da må jeg teste![]()