Ja, akkurat nå er det det.. Men værmeldingen endrer seg like mye den ogHerlig altså. Meldt sånn fremover da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, akkurat nå er det det.. Men værmeldingen endrer seg like mye den ogHerlig altså. Meldt sånn fremover da?
Jeg er blitt veldig feit, tung og varmere enn normalt denne sommeren [emoji23]Hehe [emoji14] Liker du ikke sol?![]()
Heiaheia, altså.Go go go !
Sovet dårlig i natt?Så... Trøtt...
Og der var vaskemaskinen ferdig... Typisk. Jeg må reise meg. Snuppa er trøttere enn meg og henger på puppen.
Hope so!Det skal vi vel klare!![]()
NopeJeg er blitt veldig feit, tung og varmere enn normalt denne sommeren [emoji23]
Nå er jeg lyssky fra før, men nå blir jeg jo enormt varm i tillegg..
Blir sikkert mer gøy med sol når ungen plopper ut [emoji14]
Ja, både jeg og hunSovet dårlig i natt?
HerligTakk [emoji7] Var så tankefull der hu så på noen gutter som spilte frisbeegolf [emoji1]

Jobber med sakenBare å nyte den[emoji1]
Sliter du litt? [emoji23]
Joda. Men kan sette vogna i skyggen, de gangene han ønsker sove.Nope
For nyfødte skal oppholdes i skyggen, ettersom de ikke skal ha solkrem og ikke skal ha sol...
Hva shoppet du?
Uffda... Ikke gøy.Ja, både jeg og hun
I tillegg sov hun for lite på dagen. (og jeg fikk ikke dubbet sammen med henne)
"Hun er gravid og skal ha barn".
Er ikke den setningen litt.. Overkill..?
Jeg mener.. Som regel henger de veldig sammen.. Det er vel kun om man "er gravid og ikke skal ha barn" det kanskje trenger en liten forklaring..
Sove ja. Sånne finnes joJoda. Men kan sette vogna i skyggen, de gangene han ønsker sove.
Så fremt at denne sover da.
Det er vi
Hehe.. Vel, ikke det verste da, sånn sett.. Men, lov å sette pris på været sånn som det er. [emoji14]Huuuff.. Føler med degHusker jeg var så glad for å ikke være stor-gravid om sommeren
![]()
Hvor ofte oppdateres topp 100? Noen som vet?![]()
Verste er, helt vanlig formulering.. [emoji14]Haha, godt poeng[emoji23]