Jaja damer.. hva er dagens middag?![]()
Her ble det bare pølse i brød[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja damer.. hva er dagens middag?![]()
Du er god altså [emoji123]Tenk deg hvordan jeg har det med 4 og gubbe bortreist![emoji33]
Det enkle er ofte det besteHer ble det bare pølse i brød[emoji1]
Ok. Hakke pølser og skrelle potet. Straks tilbake !
Huh. Moro. For det er nettopp det de driver med utenfor vinduet her. (regnet i stad, nå synger det).Etter regnet synger fuglene....![]()
FTW ! [emoji23]Multitasking[emoji23]
I natt skjønte jeg absolutt ingenting [emoji23]Nei er nok ikke det [emoji23]
Altså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.
Ååh, så fin [emoji173]️Må bare vise [emoji7][emoji7][emoji7] Siden hu ikke vises så godt heller her. Men syns det var så fint [emoji7]
Minstemor mi [emoji7][emoji7]![]()
Koselig det syns jegHuh. Moro. For det er nettopp det de driver med utenfor vinduet her. (regnet i stad, nå synger det).
Tja her går det meste [emoji23]Lettere og selge også om man vil![]()
Jau. Helt greit når man har hannhunder egentlig. Tiss overalt om ikke.Koselig det syns jeglitt godt med regn også noen ganger, får liksom vaska litt ute
![]()
For er vakkert bilde! Du har all grunn til å være stoltMå bare vise [emoji7][emoji7][emoji7] Siden hu ikke vises så godt heller her. Men syns det var så fint [emoji7]
Minstemor mi [emoji7][emoji7]![]()

Så er som klarer vi 4500 på 6 timer?5501 av 10000 tatt
Helt i ørska [emoji23][emoji23] Ille altså. Men hva skjer i kveld? Vi er våkne til sent igjen gjerne? [emoji23]I natt skjønte jeg absolutt ingenting [emoji23]
Jaa, det er detHerlig alder[emoji7]
Må bare vise [emoji7][emoji7][emoji7] Siden hu ikke vises så godt heller her. Men syns det var så fint [emoji7]
Minstemor mi [emoji7][emoji7]
Det tviler jeg ikke påJau. Helt greit når man har hannhunder egentlig. Tiss overalt om ikke.
Takk [emoji7][emoji7]Ååh, så fin [emoji173]️
Hvor er han henn da? [emoji54] og etterlot han eldste også med deg? [emoji54]Tenk deg hvordan jeg har det med 4 og gubbe bortreist![emoji33]