God formiddag alle sammen håper det står bra til med alle. Og at tommelen har fått litt hvile fra i går [emoji14]
God ettermiddag til deg[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddag alle sammen håper det står bra til med alle. Og at tommelen har fått litt hvile fra i går [emoji14]
Jupp, og det meste andre på soverommet er hvitt [emoji4]Ja. Det er jo penere også [emoji14]
Ja [emoji56] Kan bli litt lett forvirra.Vanskelig å vite hvor man er til tider [emoji4]
486 innlegg fra meg i dag... [emoji56][emoji56]
Syns det er fint jeg. Heller putte farger på interiørJupp, og det meste andre på soverommet er hvitt [emoji4]
4% strøm bare[emoji15] og kort lader[emoji85]
Noen timer siden dette gitt. Aner ikke lengre nåWow, du er flink![emoji1][emoji122]
De har enda ikke scannet pakken min på butikken, og jeg VET den skulle kommet dit i går!! [emoji35]
Åhh digger været !!
Stranda nå ?![]()
Gåår fremover. Heldigvis. Bra du følger med!5427 av 10000 tatt
Sooool=soft is
Og det er ikke så vanskelig å forstå [emoji6]Ja [emoji56] Kan bli litt lett forvirra.
Altså.. Når det STÅR "fragile" på en pakke.. Men posten kommer med den, og det ser ut som om de har lekt kjerringa i midten med den..
Var heldigvis ikke noe knuselig i denne da. Eller. En deodorant, men ikke LETTknuselig.![]()
Jupp helt enig der!!Syns det er fint jeg. Heller putte farger på interiør![]()
Kaffe i solen her nå, deilig![]()
Jau. Henger litt etter ift i går. 283 innlegg dette [emoji28]Prøver idag også ja[emoji1] jeg har ihvertfall vært her litt mer enn igår..
Prøver sånn jevnt over hvertfallGåår fremover. Heldigvis. Bra du følger med!![]()
Bare å mentalt forberede seg på at den lille nevøen min er opplært til å tro han er for stor for en tripptrapp og insisterer på å sitte på en vanlig stol. han er altså på fysisk størrelse med min mellomste. Begge mine trenger tripptrapp. Lenge enda. En ganske liten førsteklassing er nemlig ikke fysisk på størrelse med en voksen...
Men da blir min eldste sur for ar han må når han er størst på så har vi det gående for mellomste er strengt tatt mulig lenger enn fetteren også... Jada....
Nei er nok ikke det [emoji23]Og det er ikke så vanskelig å forstå [emoji6]