Går veien dette her4486 av 10000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går veien dette her4486 av 10000
OkeiHusker ikke helt lengre jeg. Tror vi hadde 6000 igjen rundt 18 19 da
Taaaaakk.Helloooo!![emoji1][emoji122] så koselig å se deg!
Nei. Har fragile og ett merke med knuselig glass på da. Også merke med ikke bøyJau.. Ikke lett da
Finnes det ikke et "Vær superforsiktig!" - fraktalternativ med posten..?
Mye bedreHvordan ligger det ann om man sammenligner med i går tro?![]()
Lager jeg lapper er jeg mett mens jeg lager [emoji23][emoji23][emoji23]Haha. Samboer er så lei av meg [emoji23] Jeg smakee ofte så mye at jeg ikke orker så mye mat [emoji23]
Altså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.
Får håpe det bare var "oppstart-problemer" da. Uansett kjipt for restauranten, slik rykter seg jo..Nei, er ikke det. Relativt nyåpnet og.
Tok også lang tid å få maten synes jeg..
Jada. Dette går veien vet du. Vi har troaGår ikke sååå fort nå gitt. Men enda to timer til klokka seks.
God tro. I forhold til i gårGår veien dette her
Overprisede burgere er somregel ikke verd det. Normalt priset er det gjerne kurant mat. Om de klarer å lage den uten dressing og definitivt uten sylteagurk. Og med god pommes frites.Jepp! Er jo det.
... Noen burde bare holdt seg unna dog. Var ute og spiste i går, og spiste en overpriset burger som det absolutt ikke var noe spesielt med...
Neste gang spiser vi heller på esso.
Joda. Men tenker jo min som var merket fragile.. Den var tydelig ikke forsiktig behandlet, liksom. Så, om det var glass i den, ville det jo ikke gått så bra.Nei. Har fragile og ett merke med knuselig glass på da. Også merke med ikke bøy![]()
Nupp ville ikke det [emoji33]Joda. Men tenker jo min som var merket fragile.. Den var tydelig ikke forsiktig behandlet, liksom. Så, om det var glass i den, ville det jo ikke gått så bra.
De burde ha hatt litt mer overkommelige priser, og tynnere burger, rett og slett. Å vente på maten er jo en ting - om maten er god. :/Får håpe det bare var "oppstart-problemer" da. Uansett kjipt for restauranten, slik rykter seg jo..![]()
Må det!Jada. Dette går veien vet du. Vi har troa
Så kjipt... går vel kanskje ikke dit igjen med det første daDe burde ha hatt litt mer overkommelige priser, og tynnere burger, rett og slett. Å vente på maten er jo en ting - om maten er god. :/
Men det andre er nok mer enn bare oppstarten..
Grønnsakene sin tur nå. [emoji23] Straks tilbake !!