Gikk det bra hos lege?Nettopp kommet hjem fra en tur hos lege med eldste og litt shopping[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det bra hos lege?Nettopp kommet hjem fra en tur hos lege med eldste og litt shopping[emoji2]
Ja. Tror glassene var veeeeeldig tynne. Så sikkert veldig enkle å knuse [emoji33]Herreguuuuud.. Men da ligger det jo mye på avsender og...
Trått men ok4486 av 10000
Ja haha. Min sier også nei. Bare henger der liksom [emoji23]Ikke akkurat noen nytte nei.. mest til plage egentligbort med seg sier jeg, nei sier den
![]()
Haha neida mamma [emoji8] En pølsebit i munnen da [emoji23] Smaksprøver må tilIkke hakke eller skrelle fingeren i hastverk da![]()
Jepp! Er jo det.Sånn er jeg også! Haha! [emoji14] Men bra noen vil jobbe med det da, slik at jeg kan gå på restaurant feks![]()
PølsegratengHva skal dere ha til middag?
Ja effektivitet er jeg god på [emoji14] Jeg ligger på sofa, lille spiser baguette og ser tv, mannen tar oppvaska. Jeg er visst litt sjefete.Veldig. Effektivitet er viktig. Du da?
Huff! PlagsomtJa haha. Min sier også nei. Bare henger der liksom [emoji23]
[emoji23][emoji23] Åh?Altså. Hvorfor har jeg fått ekstra-rumpe etter svangerskapet [emoji14] Og hvordan blir man kvitt den? Nå er det storerumpa, og lillerumpa litt under der igjen.
Jau.. Ikke lett daJa. Tror glassene var veeeeeldig tynne. Så sikkert veldig enkle å knuse [emoji33]
Haha. Samboer er så lei av meg [emoji23] Jeg smakee ofte så mye at jeg ikke orker så mye mat [emoji23]Haha neida mamma [emoji8] En pølsebit i munnen da [emoji23] Smaksprøver må til
Uff, så kjedelig... forventer jo å få det man betaler for...Jepp! Er jo det.
... Noen burde bare holdt seg unna dog. Var ute og spiste i går, og spiste en overpriset burger som det absolutt ikke var noe spesielt med...
Neste gang spiser vi heller på esso.
var det på en kjent kjede eller?Hurra!Jippi nå kom sola hit jeg bor! Lykke![]()
Går ikke sååå fort nå gitt. Men enda to timer til klokka seks.4486 av 10000
Husker ikke helt lengre jeg. Tror vi hadde 6000 igjen rundt 18 19 daHvordan ligger det ann om man sammenligner med i går tro?![]()
Nei, er ikke det. Relativt nyåpnet og.Uff, så kjedelig... forventer jo å få det man betaler for...var det på en kjent kjede eller?
Det er sånn det er altså... Jeg trodde det var min eldste som var håpløs....Jo takk, hørtes kjent ut[emoji23] her er de også sendt ut!
Ikke feil det da. Det er jeg også. Mamma kalte meg bare sersjant når jeg var litenJa effektivitet er jeg god på [emoji14] Jeg ligger på sofa, lille spiser baguette og ser tv, mannen tar oppvaska. Jeg er visst litt sjefete.
JaaHurra!