Mhm ellers holder hun det gående leeeengeDa er det greit å kutte nedGår foreløpig greit her, men er nok ikke lenge til her heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm ellers holder hun det gående leeeengeDa er det greit å kutte nedGår foreløpig greit her, men er nok ikke lenge til her heller.
Heldig med den! Her er det jeg som står for maten, og da blir det sjeldent noe spennendeSamboer er glad i å prøve ny mat. Jeg er bare glad jeg fant meg en gubbe som gidder lage mat [emoji23]
Kos degOk. Hakke pølser og skrelle potet. Straks tilbake !
Herreguuuuud.. Men da ligger det jo mye på avsender og...Ja. Tror det tok 3 pakker før hu fikk alle hele
Ja [emoji14] Lite hadde vært spennende uten unntakene.Jupp. Som med det aller meste [emoji56]
Blir veldig ensformig da [emoji14] Lite input på en måte. Ordner segÅhh, sånn å forstå! Skjønner at dagene kan bli lange da..får håpe du blir fort bra igjen!
![]()
Hehe, smart tenktKjempegodt. Var det jeg også tenkte ! [emoji23]
Haha. Absolutt!Best![]()
Ikke hakke eller skrelle fingeren i hastverk daOk. Hakke pølser og skrelle potet. Straks tilbake !
Matlaging er ikke spesielt gøy.. Misunner dem som koser seg med det..Heldig med den! Her er det jeg som står for maten, og da blir det sjeldent noe spennende![]()
Det pleier det å gjøre!Blir veldig ensformig da [emoji14] Lite input på en måte. Ordner seg![]()
Åh, det er så slitsomt [emoji85]Mhm ellers holder hun det gående leeeenge
Ja. Tålmodigheten må jeg øve på [emoji23]Det pleier det å gjøre!Må bare være optimist med litt tålmodighet noen ganger
![]()
Enig! Skjønner ikke de som orker å jobbe som kokk feks, hadde jeg aldri villetMatlaging er ikke spesielt gøy.. Misunner dem som koser seg med det..
Jeg har noen ganger for mye, så sender over littJa. Tålmodigheten må jeg øve på [emoji23]
Begynne på middag. Men ta det med ro. Svarer ved hver anledning !
Ikke jeg heller..!Enig! Skjønner ikke de som orker å jobbe som kokk feks, hadde jeg aldri villet![]()
Sånn er jeg også! Haha!Ikke jeg heller..!
Eller de som gleder seg over å lage festmiddager. Stå i tiiimer på kjøkkenet liksom. [emoji33]
Jeg vil helst være kortest mulig på kjøkkenet..
I dag skal jeg til frisøren, nesten det beste jeg vet etter at jeg fikk barn...sitte i ro og fred i mer enn en time, noen som steller med MEG, god kaffe og så blir jeg fin i tillegg. Flere som har det sånn?
Her har det skjedd mye