>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det gjør det altsåVar det da. Og ingenting knuselig inni. Men ser teit ut likevel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør det altsåVar det da. Og ingenting knuselig inni. Men ser teit ut likevel.
DAMER! Kan man redigere innleggene sine? Hender jeg får med noen skrivefeil og smiletegn jeg ikke skal ha, Hehe! Ser det ofte ikke før etter det er posta...![]()
Ja, 6000 hadde vært enda finere...Håper da det. Helst mer [emoji23]
Får da virkelig håpe det går i dag altså. For jeg har ikke sjanse de andre dagene etter i dag [emoji33]Imponert! Det kan gå!
Ah. Jeg har ikke planer om at dette skal være siste gang [emoji28]
Også er jeg bare lei.. Men har mye sammenheng med bekymringer og div..
Håpe håpe !Ja, 6000 hadde vært enda finere...
Alt for fortVokser fort i blant de der.
Tjæ. Man får bare beskjed om at avsender må gjøre det, da..Det gjør det altsåMen om noe blir ødelagt tar du bilder og skriver skademelding
![]()
Helt perfekt [emoji14]Så greit da[emoji2]
Aww.. Trist når det er sånn.Har ikke lyst at det skal bli siste siste. Men for aldri gubben med på nye operasjoner for å befrukte flere egg. Det var ganske smertefullt for han.
Så da blir det slik![]()
Ja, virkelig. Men ligger vel godt an nå og.Håpe håpe !
Ja det har blitt en stund nåDet var lenge siden [emoji4] hei
Åh? Så dumt daTjæ. Man får bare beskjed om at avsender må gjøre det, da..
Føler nå det daJa, virkelig. Men ligger vel godt an nå og.
Kan ikke overtale han. Sist ende med 1 år inn og ut av sykehuset for å sjekke svulster som oppsto etter inngrepet. ( no som tæret på han)Aww.. Trist når det er sånn.
Jeg må bare.. Overtale gubben. Troooor jeg skal greie det etterhvert
Hahaha du logger sykt godt Ann på chatting en med over 500 innlegg dette døgnetBegynne på middag. Men ta det med ro. Svarer ved hver anledning !
Prøver mitt besteHahaha du logger sykt godt Ann på chatting en med over 500 innlegg dette døgnet