Sååå enigVeldig også. Blir nesten litt snurt av å tenke sånn jeg [emoji23] Gi ett spor !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå enigVeldig også. Blir nesten litt snurt av å tenke sånn jeg [emoji23] Gi ett spor !
*superhimlemedøya* [emoji23]Oh like yeah like whatever![]()
Kan jeg godt tro ja [emoji14]Har hatt en helt grei natt. Hatt en mark i senga, så søvnen har vært litt så der.
Alt vel så langt?3D-ultralyd er fantastiske greier! Nå er det ctg-registrering her [emoji4] så en runde innom til lege, og så hjem!
Hørtes såååå kos ut! Ble litt misunnelig nåVi har en treig start på dagen, jeg og miniHan ligger her og snakker og snakker, jeg prøver å følge med i svingene og snakke tilbake så mye jeg bare kan!
Livet med en 3 måneder er deilig ♥
![]()
Absolutt ikkeIkke dårlig start på dagen det vel[emoji4]
Og litt overalt [emoji23]Her og der og der og her![]()
Og du er sikker på at du bruker nettleser?Harnikke sånn jeg.. skal prøve å logge ut og inn etterpåtakk!
Ah ja da vet jeg ikke gitt hvordan den er.Takk for tips. Men jeg er prøver, og livredd for å ta noe medisiner.![]()
Merkelig det der.Rart hvordan det ofte er mor som må ta ansvaret for det[emoji28]
God morgen [emoji8]God morgen [emoji813]red
Absolutt ikke![]()
Haha uff. Jeg også hyler sånn.... [emoji23][emoji23][emoji23]Fy søren. Super Mario -hvilken nå enn utgave det er, de kaller den "kattemario" for Mario kan ta på en kattedrakt.
Det er grusomt å høre på. Ikke spillet. Men ungene. De spiller jo samtidig på skjermen. Men fy søren som de kommanderer og kjefter. Gjør. Ikke gjør. Nei. Ikke sånn. Sånn. Nei. Nei. NEI, sånn! Nå!
Jeg blir tullete og sender dem ut
Det er det ja [emoji7][emoji7]3D-ultralyd er fantastiske greier! Nå er det ctg-registrering her [emoji4] så en runde innom til lege, og så hjem!
Merkelig det der.
Han kan handle. Men han spørr meg om størrelsen deres.
Må skravle litt mer da ja..2464 av 10000 tatt
Aaaw så herlig [emoji7]Vi har en treig start på dagen, jeg og miniHan ligger her og snakker og snakker, jeg prøver å følge med i svingene og snakke tilbake så mye jeg bare kan!
Livet med en 3 måneder er deilig [emoji813]
![]()
Ja, storkoser ossAaaw så herlig [emoji7]
Ja. Overalt man kanMå skravle litt mer da ja..![]()