>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Flere jobba vel daEr jo ikke værst bare detskjønner ikke at det var så hardt de forrige ukene [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere jobba vel daEr jo ikke værst bare detskjønner ikke at det var så hardt de forrige ukene [emoji14]
Men er kommet masse gode produkter de siste åra! I 2007 da jeg oppdaga at det var det jeg hadde var det meget vanskelig. Å spise ute kunne jeg bare glemme!Det skjønner jeg [emoji53] Alt begrenses så veldig [emoji51] Mamma'n min har glutenintoleranse, og jeg har blitt overrasket mange ganger over hvor mye hun faktisk ikke kan spise.. så med laktoseintoleranse i tillegg føler jeg virkelig med deg [emoji173]️
Jupp. Fortsetter litt til [emoji14]Bare å prøve igjen![]()
Føler jeg har gjort mitt i dag altså [emoji28]Ja det er veldig smart for det kan være det som gjør forskjellen
Ser den..
Uff. Kaker, sjokolade, ordentlig nugatti..
Og maaasse med spor av nøtter!
Er du superallergisk og?
Criminal MindsHva er CM?![]()
Nei, jaggu. Meeen.. I morgen..! Skal kjøre på i natteranglingen min og.Tror ikke det skjer nei [emoji23]
Ja. Helt svarte [emoji7]Ordentlig morohvilken var det forrige mnd igjen? Den veganske?
ÆsjSkikkelig kjipt med allergier!
Har selv gluten og laktoseintoleranse! Det er kjipt det...
Virkelig godt jobba altså !Innlegg nr 500 idag
Hentes nok fort inn nå35 minutter bak [emoji23]
Det syns jeg jaJaja godt forsøk idag da
Men er kommet masse gode produkter de siste åra! I 2007 da jeg oppdaga at det var det jeg hadde var det meget vanskelig. Å spise ute kunne jeg bare glemme!
Flink!Innlegg nr 500 idag
Klarer skrive så fort du vel [emoji23]Og 35 minutter å gjøre det på! Jepp!!!
Vil tro det ja [emoji4]Sikkert mye bedre [emoji14]
Får være våken litt lengre jeg også. Avslutninga på sesong 3 nå uansett [emoji23]Nei, jaggu. Meeen.. I morgen..! Skal kjøre på i natteranglingen min og.
Nope spesielt ikke siden de aller fleste her har barn [emoji6]Sånn går det innimellom da [emoji14] Man KAN ikke forvente at man skal sitte 24/7 her gitt.
Takk hat prøvd ihvertfallVirkelig godt jobba altså !
Du døgner vel og gir oss en flying start?Ja, og det er jo bra.. Vi får kjøre på i morgen. Skal nok skravle litt på natteranglingen min i alle fall![]()