>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Jupp. Syns vi har vært ganske gode også jegOg med det over 6000. Så tidlig på kvelden. Når ikke 10. Men når langt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp. Syns vi har vært ganske gode også jegOg med det over 6000. Så tidlig på kvelden. Når ikke 10. Men når langt
Sikkert mye bedre [emoji14]Det skjønner jeg godt! Venter til jeg kommer til Egypt jeg [emoji23]
Viktig å sette av tid til hverandreJeg kan prøve noe sånn i morgen kanskje
Men har en greie med mannen her om en halvtime med husarbeid når ungene er i seng og en prat oss to for vi har snakket altfor lite i det siste og der merkes.
Så da blir det mindre skravle på kvelden.
På.dagrn har jeg tre unger. I morgen fire i et par timer.
Skikkelig kjipt med allergier!
Har selv gluten og laktoseintoleranse! Det er kjipt det...
Er jo moro med konkurranse uansettHehe. Kanskje det.
Sånn går det innimellom da [emoji14] Man KAN ikke forvente at man skal sitte 24/7 her gitt.Tja men ikke god nok tydeligvis [emoji13] vet jeg kunne skrevet mye mer om ungene hadde hvert enige [emoji23]
Ikke sant. Ååh.. Også lyst på.. Men går ikke nå [emoji14]Det er bedre vær andre steder ja.
Og noen reiser jo også på ferie. Til varmere strøk
Slår til av og til [emoji23]Det var jo en genial ide ...særlig i de nystarta terminene
Ja, er Det!Kjekt å ha![]()
Holder meg deg i80 sider faktisk på de to dagene
Gidder ikke lese gjennom
Sove godt. Håpee du sovner kjaptNå er jeg sulten men trøtt og leieboeren har nettopp sovnet.... da går jeg å legger meg. Viss jeg skal ha no håp med å få no søvn
Jaa. Skal ta like mye i morgen [emoji173]️Det har du all grunn til![]()
Og 35 minutter å gjøre det på! Jepp!!!3183 innlegg igjen
Hihi [emoji1][emoji1]Større sjanse enn å vinne i lotto![]()
Ja. I dag har jeg vært med gubben og dattera og handlet. Beina er ødelagte..God nok plan for en dag det![]()
Da så. Blir gjerne grytene jeg tar for hånd. De tar så plass såJo egentligmen vasker for hånd mens den går eller er full eller noe. Men skal ikke klage [emoji14]
Haha, neeeeeiiSyltetøy og nugatti samtidig eller?
Takk for forklaringJa.
I tillegg til at en del bot'er ser på det. Google etc telles. Altså, ikke folk alt.
Kos deg du ogKos dere videre damer. Mine 10 min er over
Ser den..Det er dødskjipt! Så mange kaker man ikke kan spise i selskaper og sånt [emoji24]
Men ja, heldigvis kan jeg spise nugatti igjen [emoji7][emoji28] Sikkert ikke helt lik på smak, men jeg husker ikke helt hvordan den skal smake uansett [emoji23]