Sant !Uten mat og drikke duger helten ikke [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sant !Uten mat og drikke duger helten ikke [emoji1]
Og med det over 6000. Så tidlig på kvelden. Når ikke 10. Men når langt4045 innlegg igjen. Neste er vi under 4000![]()
Nugatti er aldri feil [emoji56]
Det var jo en genial ide ...særlig i de nystarta termineneHva om vi legger inn tråd i alle termingrupper?
Tusen takkNei det gidder du ikke[emoji23]
Gratulerer med premie![emoji122]
Det skjønner jeg godt! Venter til jeg kommer til Egypt jeg [emoji23]Syns det. Vi vil jo på stranda![]()
Tja men ikke god nok tydeligvis [emoji13] vet jeg kunne skrevet mye mer om ungene hadde hvert enige [emoji23]Oj såpass [emoji33][emoji7] God altså !
Ja. Jeg er imponert. Etter en treg start på dagen med under tusen når jeg vsr ferig med frokosten. I juni hadde vi 1000-1500 da. Men folk sover lenger i ferien. Men det har tatt seg opp et bra trøkk over det hele synes jeg. Merker det ikke annet enn på tallene så det skjer en del steder jeg ikke leser i dag.Spennende egentlig å se hvor mye vi klarer. Slet med 6000 i juni.. Denne gang er vi på 6000 med to timer igjen.
Godt det da, er godt når vi alle ikke har problemer med detIkke mi heller, heldigvis
Nå er jeg en time bak og hopper snart [emoji23]Tjaaaa. For skravlingens del, er det heeelt ok å være 20.min bak.
Det skjønner jeg godt at du ikke gidder [emoji23]80 sider faktisk på de to dagene
Gidder ikke lese gjennom
Nope.Det går ikke veien i dag nei?
Er vel 200 når jeg kommer hjem på torsdag kveldDet skjønner jeg godt at du ikke gidder [emoji23]
Sant nok. Takk for detMen en får den jo[emoji2] masse lykke til!
Jeg la oppfordring om å delta på skravlingen, i begge mine (juli/august). Og flere har vært med, derfra. Skravlet litt.Hva om vi legger inn tråd i alle termingrupper?
Koselig da!På vei i seng
I morgen er vi kkare for oslotur
Det kan hende om ikke mer [emoji54]Er vel 200 når jeg kommer hjem på torsdag kveld