>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Aldri kommet på det. Men liker rista brød med nugatti da. Så burde jo være godt uansett [emoji14]Ikke? Såå godt.... Kan ha ost på til nød.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri kommet på det. Men liker rista brød med nugatti da. Så burde jo være godt uansett [emoji14]Ikke? Såå godt.... Kan ha ost på til nød.
Din gærningJeg var nede på 1% i sta[emoji87]
Jobb gubben starter kl 0600 og jeg skal ta morgenstellet med hestene og dyrene før junior våknerHvorfor skal dere opp så tidlig da?
Syns vi er rågode jeg altsåVel. Vi har klart over 6000 i det minste. Ikke dårlig bare det.
Ah ja da blir det jo ganske tidlig daJobb gubben starter kl 0600 og jeg skal ta morgenstellet med hestene og dyrene før junior våkner![]()
Jeg er siste mann å gi svigermor no barnebarn... hi ønsker bare gutter noe hi fikk også [emoji14]Haha, heldig han da!
Jeg var først ute med barnebarngivingen her. På alle kanter [emoji23]
For stepappa. Pappa. Mamma. Stemamma.. Og nå, først til å gi svigermor barnebarn [emoji23]
Er skikkelig julenisse med graviditeten mine, jeg [emoji56]
Ja bare en uke til da kan vi sove lenger. For da kan vi begge ta dyrene med junior [emoji14]Ah ja da blir det jo ganske tidlig da
Det blir nok bra daJa bare en uke til da kan vi sove lenger. For da kan vi begge ta dyrene med junior [emoji14]
Vafler er nydelig.. Lyst på det i flere dager nå.. Sååå, samboer fikse.Nå fikk jeg også lyst på vafler [emoji28]
Sånn skal det være.Endelig litt CM i bakgrunnen da![]()
Haha, jaaa.. KAN skje.Kan skje da [emoji14]
Da er alt godt. Men må snart spise. Vi har enda 3717 innlegg igjen. Så det går ikke i dag gjennomSånn skal det være.
Nugatti er aldri feil [emoji56]Aldri kommet på det. Men liker rista brød med nugatti da. Så burde jo være godt uansett [emoji14]
Tre uker ferie for gubben så er det bare to uker igjen Før min termin [emoji14] johoDet blir nok bra da![]()
Vi er flinkeSyns vi er rågode jeg altså
Vet aldri [emoji14] hahaHaha, jaaa.. KAN skje.
Må vel lage vafler i morgen..... med nyrørte jordbær....namVafler er nydelig.. Lyst på det i flere dager nå.. Sååå, samboer fikse.
Hurra. Beina på bordet daKlokken et 22:35 og alle ungene er i seng
Har ikke spist det på snart 2 år [emoji33]Nugatti er aldri feil [emoji56]