Skravletråd JULI ❤

Er ganske ny her inne, så det er ikke så rart [emoji14] Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt! :) Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer :p
Velkommen:D moro med nye deltakere :D

Sommer [emoji23][emoji23]
a755176c99ff55e7d707b3362df7c783.jpg

Uff da[emoji23]

Tusen takk! :) Hehe! Jeg skal igang med prøving på nr 1 om ikke lenge, og allerede før prøveperioden er skikkelig i gang sitter man jo med masse spørsmål og bekymringer [emoji14] huff [emoji14] Så tror nok at jeg kommer til å bruke BV mye fremover! Er jo så masse man lurer på når man skal prøve på å bli mamma for første gang :) Skummelt og spennende på samme tid!
Her kan du få svar på det meste. Og det mest utrolige [emoji23]

Er du langt på vei? Kan være de tar en sniktitt allikevel :) Mi målte de med 7 og 10 dagers mellomrom også. Men de sier vel 14 dager fordi de kan legge på seg i rykk og napp. Men alt er i orden eller?
35+4 :)
Alt i orden med baby ellers, hun vokser bare litt sakte. Jeg har høyt blodtrykk fra før så de lurer på om det har en sammenheng, men det kan også være at jeg bare får små barn da. Det vet vi evt ikke før jeg får flere barn [emoji4]

Back
Topp