>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ofte slik [emoji14]Hehe. Det holdt i en halv dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte slik [emoji14]Hehe. Det holdt i en halv dag![]()
Tror kanskje Solvipect? Har iallefall lest noen som bruker det her inne.Hmm. Må google...
Begge deler høres fint ut! Hvor bor du? Siden du har strand i nærheten tenker jegJa. Da tenker jeg enten fjelltur med barna eller stranda. Eller begge deler gjerne![]()
Åh det kan være slitsomt [emoji14]Blæ er slapp og lillemann er helt på den andre siden av barometer [emoji14]
Flink du. Har ikke kontroll jeg [emoji23]Innlegg 213 allerede fra meg [emoji56]
Ikke verst!Woh. Skrevet 228 innlegg til nå i dag. Faktisk!
Ved Stavanger. Har fjell bak oss og sjø foran oss. Sånn kjapt sagt. Sjøen er gjerne 1 km unna og fjella rundt 10 min kjøretur unna om vi tar de litt størreBegge deler høres fint ut! Hvor bor du? Siden du har strand i nærheten tenker jeg![]()
Regner det?Det ble en våt fornøyelse gitt.gikk til butikken for purre
Koselig det! Har de på nett?Hopper inn igjen her jeg, kan tipse om at de har fine tepper til barnerom på H&M til en hundrings nå, kjøpte ett til mini i dag med bilbane på![]()
Herlig å miste all kontroll da? [emoji23]Flink du. Har ikke kontroll jeg [emoji23]
Det kom en skikkelig skur i det vi gikk utRegner det?
Aha, det hørtes jo helt supert ut! Heldig duVed Stavanger. Har fjell bak oss og sjø foran oss. Sånn kjapt sagt. Sjøen er gjerne 1 km unna og fjella rundt 10 min kjøretur unna om vi tar de litt større![]()
Ved Stavanger. Har fjell bak oss og sjø foran oss. Sånn kjapt sagt. Sjøen er gjerne 1 km unna og fjella rundt 10 min kjøretur unna om vi tar de litt størreBegge deler høres fint ut! Hvor bor du? Siden du har strand i nærheten tenker jeg![]()
Ja veldig heldig med alt i pose og sekk herAha, det hørtes jo helt supert ut! Heldig du![]()
Samme som oss.Østlandet![]()
26% er mye daNår du plutselig har 26% av batteriet igjen på mobilen * sukk*
Hehe, typisk detSamme som oss.
Betyr det at vi kommer hjem til regn, var jo det vi hadde når dere hadde sol, er ferdig med det nå [emoji14]
Tror kanskje Solvipect? Har iallefall lest noen som bruker det her inne.