Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er digg å ta ting på sparketIkke som jeg vet enda. Vi er mer på sparket [emoji14]
Håper du kommer oppå igjen snart da [emoji8]
Meldt sol i morgen her. Så håper det stemmerLangt mellom sola, satser på at den kommer for fult snart![]()
Det går, vi klarer oss jo fint, men jeg er glad i litt luft rundt hodet [emoji14] Også er det 2 etasje. Savner en hageflekk.Vi har 74 m² og det går men må ta en ny rydde runde, nå her nede [emoji4]
Fort slik ja. Tålmodighetsprøve det der. Håper det holder seg nå i fin form [emoji14]Litt opp og ned.
Akkurat nå går det veldig fint [emoji4]
Helt enig med 6åringen [emoji23][emoji23][emoji23]I dag:
Meg: I dag har mamma startet et nytt og bedre liv, uten godteri!
6-åringen? Nytt og BEDRE liv uten godteri?! VERRE liv, mener du vel...
![]()
Sikkert like greitDet er digg å ta ting på sparketVi tar en dag her og en dag der, og bestilte sydentur til nesteår isteden.
Så søte da [emoji7]Haha. Øver seg til det kommer lillebror i hus.. Begge to.![]()
Det lurer jeg også på...begge deler smaker ikke godt.Er det Solvipect eller bisolvon som er mest effektivt å ta før EL?
Har kjøpt bisolvon, tok det for 1,5 time siden, og er kvalm enda...
Hehehe. Jeg raider skapene hos mamma [emoji14]Finner skjulte skatter i mammas hus. Godt hu ikke er hjemme [emoji23]![]()
Her ble det plutselig sjokolade til dessert...Hehehe. Jeg raider skapene hos mamma [emoji14]
Tror nok det skal gå greitFort slik ja. Tålmodighetsprøve det der. Håper det holder seg nå i fin form [emoji14]
Hehe.I dag:
![]()
Fantastisk svar [emoji4]I dag:
![]()
Får håpe på det daMeldt sol i morgen her. Så håper det stemmer![]()
Jeg også. Går og snuser frem alt godis [emoji23] En dårlig vane [emoji23][emoji23]Hehehe. Jeg raider skapene hos mamma [emoji14]
Helt enig med 6åringen [emoji23][emoji23][emoji23]
ØstlandetHvor i landet bør du?
Ja. Da tenker jeg enten fjelltur med barna eller stranda. Eller begge deler gjerneFår håpe på det da![]()
Det lurer jeg også på...begge deler smaker ikke godt.