Dårlig med det gittFikk dere ikke ha oppholdsvær så lenge med andre ord?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dårlig med det gittFikk dere ikke ha oppholdsvær så lenge med andre ord?
Skal huske det til en annen gang [emoji48]Sowwy [emoji8][emoji8]
Hvilken type fisk bruker du og hva annet har du i?Fiskegrateng i dag![]()
Åja, haha! Da skjønner jeg at det kan gå hardt utover batterietSamsung. Skravla siden kl 0630 [emoji14]
Fiskegrateng i dag![]()
Lenge siden jeg har skravla så mye at det går utover mobilen [emoji14] men igjen bra å få prøvd ut batteriet på denne nye dingsen. Bedre en den gamle [emoji14]Åja, haha! Da skjønner jeg at det kan gå hardt utover batteriet![]()
Hehe, bra du ser det positive i detLenge siden jeg har skravla så mye at det går utover mobilen [emoji14] men igjen bra å få prøvd ut batteriet på denne nye dingsen. Bedre en den gamle [emoji14]
Ja må det [emoji14]Hehe, bra du ser det positive i det![]()
Håpe det jaOi så gale huff. Håper på mer stabilt vær når vi kommer østover![]()
Ja, veldig kjekt-spesielt når jeg har tenkt på å kjøpe akkurat det teppet lenge. Blir fint på nytt romKjekt med gode tilbud ! [emoji1]
Lager ulike,men i dag ble det torsk . Hvit saus,makaroni, purre ,gulrot og litt paprikaHvilken type fisk bruker du og hva annet har du i?
Haha den raser fort [emoji14]Men det raser nedover er på 21 nå [emoji14]
Hahaha fort gjort. Tatt meg i det nåHehe jeg glemmer bare sånt jeg, prøvd før [emoji23]
Mhm reiser neste mandagHåpe det ja![]()
Mhm. Som når du la ut de gode kakene ? [emoji23]Skal huske det til en annen gang [emoji48]
Åhh hjemnelaget eller ferdig ?Vesla sin favoritt[emoji4]
Ekstra bonus da ! [emoji1]Ja, veldig kjekt-spesielt når jeg har tenkt på å kjøpe akkurat det teppet lenge. Blir fint på nytt rom![]()
TvitviMhm reiser neste mandag![]()