Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Så lettvint ut. Elsker blikket på mora.. "oi, hvor hen spratt denne ungen da?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lettvint ut. Elsker blikket på mora.. "oi, hvor hen spratt denne ungen da?"
Hundevakt hos mamma. Så blir vel det store å finne ut HVA man skal ha til middag gitt [emoji14]Hei, jenter! Sitter å venter på at fiskegratengen skal bli ferdig [emoji14]
Hvilke planer har dere i dag?![]()
Var vel godt å få det ut daHehe jeg åpnet meg en del og da åpnet fossen![]()
Putetrekk, overmadrass til baby og skittentøyskurv.Hva har du bestilt da? [emoji16]
Effektivt da [emoji14]Haha har ikke oppvaskmaskin så hadde ødelagt mobilen med alt vannet [emoji23]
Men ferdig med oppvasken nå [emoji6]
Hehe sant . Her blir det nok aldri flytte hjem,men det er helt greitBeen there. Done that
Flyttet til Bergen pga studier i 98, traff mannen da vi hadde et år igjen av studiene, i 01
Fire år i Bergen, så skal jeg hjem. Ble til 14 år i Bergen. Og når jeg flyttet "hjem" var det med en mann og to barn på slep
Så kjekt da. Spennende tider i møte daMin tar tre uker da, en uke ferie og to uker pappaperm. Siste uken jobber jeg så da skal han drive tilvenning o barnehage.
Jupo starta fredagJoda mye greier her for tiden, men ellers brahvordan går det med dere da? Begynt på ferie?
Så søte [emoji7]Hu har bare hu ene igjen nå da. Og hu er vel 3 mnd nå. Men mamma skulle til frisør og syns det blir så lenge alene [emoji23]
Her er tanta, mammaen og babyen [emoji23]![]()
![]()
![]()
Fant meg ett nytt spill... Sånn der kokkespill med Gordon Ramsay som kjefter/komplimenterer. Joda. Hekta [emoji23]
Jupp, og da må dette bli sistemann også [emoji23]Sånt kan ikke skje må du skjønne ! Noen år til det enda [emoji23]
Å nei så kjedelig[emoji20] mye sjø?
God bedring!
Sett Full House og den nye derifra? Fuller House. Måtte visst se den også jeg. Enkelte er bare slik. Selv om det ikke er helt det mest fantastiske [emoji14]Enig der altså!
Det kan være lurt [emoji4]Ja, krysser fingrene for det. [emoji14]
Men prøver innstille meg på frem til 39 uker.
Ja gleder meg veldig til 3 uker fri og forhåpentligvis litt rokjedelig da, morsommere å være på jobb når det skjer litt... Planer for ferien da?
Jada var jo det.Var vel godt å få det ut da![]()
Mener Tamara sa mandag om ikke vikaren var i veldig godt humør i helga?
Så trolig i morgen
Tja ikke mange planer, være med ungene, være her inne og til hs kl 15 for lillegutt skal få mmrHei, jenter! Sitter å venter på at fiskegratengen skal bli ferdig [emoji14]
Hvilke planer har dere i dag?![]()