Hva skal du inn for?Usj hos legen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du inn for?Usj hos legen
Så utrolig kjedelig.Forsinkelser. . Usj
Gjør du rett iIkke mye tar igjen etter en aktiv helg. ( slapper av mens lillemann sover )
Hva skal du inn for?
MyeSå utrolig kjedelig.
Får håpe det ikke blir for mye
Nope begynner å se lysetIkke så ille lenge igjen da![]()
Er ganske ny her inne, så det er ikke så rartDigg detikke sett deg i skravletråden før . Så kjekt du er her
![]()
Her er det veldig mange greie damerEr ganske ny her inne, så det er ikke så rartHar tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt!
Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer
![]()
Jeg holdet til på ØstlandetHer er det veldig mange greie damerhvor i landet bor du
?
Velkommen må du væreEr ganske ny her inne, så det er ikke så rart [emoji14] Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt!Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer
![]()
Okei er fra Østlandet, men forvillet meg til BergenJeg holdet til på Østlandethva med deg?
Tusen takk!Velkommen må du værebv er en god samling av mye erfaren damer og menn. Takk og lov ellers hadde jeg vel gått ut av mitt egent skinn under første graviditet [emoji14]
Men det MÅ det! Kan ikke si noe sånt også får vi ikke se mer [emoji54]Ikke som jeg har lest eller hørt [emoji33]
Aha! Flott i Bergen daOkei er fra Østlandet, men forvillet meg til Bergen![]()
Så han har kost deg på ferie og har ingen tanker om å reise hjem [emoji173]️"Stakkars" Lille U.
Han forteller meg at han skal kjøre tog og bade i dag.
Det eneste vi skal gjøre er å kjøre hjem
God morgen !God morgen og god mandag![]()
Hehe santAha! Flott i Bergen daVar på tur til å spørre om det regner hos deg i dag, men så tittet jeg ut vinduet her, og tenkte at jeg skulle la være da det regner her også i dag! Hehe!
![]()
Ikke lett når man skal hjemover igjen etter mange kjekke dager"Stakkars" Lille U.
Han forteller meg at han skal kjøre tog og bade i dag.
Det eneste vi skal gjøre er å kjøre hjem
God morgenGod morgen alle sammenny uke og nye muligheter
![]()
Hørtes veldig godt ut daGrilla pullet pork, bakt potet og mais. Salat og pølser til de som ønsker detmasse kake
![]()
Hallo duGod morgen![]()