Skravletråd JULI ❤

Digg det:) ikke sett deg i skravletråden før . Så kjekt du er her:)
Er ganske ny her inne, så det er ikke så rart :p Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt! :) Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer :p

Er ganske ny her inne, så det er ikke så rart :p Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt! :) Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer :p
Her er det veldig mange greie damer:) hvor i landet bor du:)?

Er ganske ny her inne, så det er ikke så rart [emoji14] Har tidligere "lusket" rundt for å bli litt kjent med BV, men nå er det vel på tide og delta litt i deg som skjer her inne! Virker som det er så mange trivelige og oppegående damer her inne, så det er kjekt! :) Digger at jeg har funnet et sted der "likesinnede" kan dele tanker og bekymringer :p
Velkommen må du være :) bv er en god samling av mye erfaren damer og menn. Takk og lov ellers hadde jeg vel gått ut av mitt egent skinn under første graviditet [emoji14]

Velkommen må du være :) bv er en god samling av mye erfaren damer og menn. Takk og lov ellers hadde jeg vel gått ut av mitt egent skinn under første graviditet [emoji14]
Tusen takk! :) Hehe! Jeg skal igang med prøving på nr 1 om ikke lenge, og allerede før prøveperioden er skikkelig i gang sitter man jo med masse spørsmål og bekymringer :p huff :p Så tror nok at jeg kommer til å bruke BV mye fremover! Er jo så masse man lurer på når man skal prøve på å bli mamma for første gang :) Skummelt og spennende på samme tid!

Okei er fra Østlandet, men forvillet meg til Bergen ;)
Aha! Flott i Bergen da :) Var på tur til å spørre om det regner hos deg i dag, men så tittet jeg ut vinduet her, og tenkte at jeg skulle la være da det regner her også i dag! Hehe! ;)

Aha! Flott i Bergen da :) Var på tur til å spørre om det regner hos deg i dag, men så tittet jeg ut vinduet her, og tenkte at jeg skulle la være da det regner her også i dag! Hehe! ;)
Hehe sant;) men i dag er det opphold . Var verre i går da regnet vi nesten vekk;)

Back
Topp