Skravletråd JULI ❤

I morgen tidlig skal vi vi (mannen og meg) "gå oss en tur alene" mens barna er sammen med mommo før hun drar..
Sannheten er at vi skal dra på Legoland alene for å ta de kule tingene ungene ikke tør alene når parken åpner før det blir kø :P

I morgen tidlig skal vi vi (mannen og meg) "gå oss en tur alene" mens barna er sammen med mommo før hun drar..
Sannheten er at vi skal dra på Legoland alene for å ta de kule tingene ungene ikke tør alene når parken åpner før det blir kø :P

Haha, genial plan![emoji23] kos dere!

Den var kul:p den har røde kikebær litt rockabilla type:p

Ja jeg måtte starte et sted! Alltid likt svart men har prøvd ut mørkeblått i det siste og nå skal jeg hoppe til hvit lol har fått litt selvtillit i dette svangerskapet håper det holder etter fødselen [emoji14]
Stilig da !

Sikkert greit det da. Slipper vente på båter osv.. Ser for meg det er kjipt å stå ute der i full fødsel i dårlig sjøvær f.eks..
Kjørte ut selv under forrige fødsel. Ikke sp kult. Riene begynte for fullt på ferja [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]

Hurra, mannen min har supersperm :D

Haha[emoji23] lykke til med deeet!
Hehe, prøver hardt med alle midler. Jeg har lyst til at de skal få seg hest, gitt. Sånn at jeg kan låne. [emoji14]

Kjørte ut selv under forrige fødsel. Ikke sp kult. Riene begynte for fullt på ferja [emoji56][emoji23][emoji23][emoji23]
Hurraaa [emoji14]
Stoppe under hver rie da? [emoji14]
Høres upraktisk ut å kjøre selv..

Back
Topp