Skravletråd JULI ❤

Da håper jeg de tar feil![emoji38]
Håper. Hadde vært kjekt med litt mer enn 15 grader.

Men denne første uka har ingen av ungene venner som er hjemme. Eldste sin er på ferie og mellomste sin i bhg ei uke til. Så da skal vi ha litt opprydding på rom/klesskap og fjerne det som er for smått, vi skal lese og vi skal på biblioteket. De to store har blitt ganske gode på å sove lenge så de får være litt lenger oppe litt lenger. Vi skal nok få gjort litt bra og kost oss en del

Moro for barna ihvertfall[emoji2] og sikkert greit for hu mor med litt luft[emoji4]
Ja, ble jo ridning gitt! Nå skal hun få prøve overtale besta til å få seg hest [emoji23]

Det skjønner jeg så godt. Ikke rart du har vært nervøs. Det er jo ingen garanti, uansett. Heldigvis kan en ikke føle på det før det skjer, tenker jeg. Vi får prøve å snu litt og være glade for nye muligheter, tross alt-selv om ingen burde oppleve å miste en baby, samme hvor kort eller langt de er kommet.
Absolutt ikke..!

Eneste trøsten man kan ha, er at det gjerne er liten sjanse for at det skjer (for min del. Igjen, for din del..)..

Men ja. Prøve snu til noe positivt heller.
Jeg har vært på lokalbutikken i dag, der det var familiedag. Dattera var såå fornøyd over å ha fått ridd på hest [emoji16]
Gjort noe spennende i det siste?

Ja. Tre meter med bord og.... Vel. Mye går i oppvaskmaskin og ungene spiste på papp. (og nå pågår kveldsmat på bordet ja)
7c4f1747a3ea3b65f881818eb704aa5f.jpg

Så fint bursdagsbord[emoji1]
Og hurra for papp og oppvaskmaskin!

Da har vi hatt selskap for mannen og yngste er lagt. Jeg får stå opp og få meg noe mat og bidra i oppryddingen. Bare min nærmeste familie. Men vi var 11 rundt bordet så det var naturlig nok liiiiitt større enn vi pleier ha det når vi er bare oss fem
Hørtes hyggelig ut håper dere koste dere alle sammen

Så fint bursdagsbord[emoji1]
Og hurra for papp og oppvaskmaskin!
Duken er kjøpt til barnebursdag, men den eneste voksduken jeg har til bordet i tre meter og jeg gadd ikke stryke... Bursdag er bursdag. ;-)

Har kjøpt sånn hjemmetest for sædkvalitet. For noe styr!
Håper på bra resultat.

Stusser litt. Står at vi skal sette sædprøven i kjempevarmt vann. Trodde varmen kverket sæden?

Har kjøpt sånn hjemmetest for sædkvalitet. For noe styr!
Håper på bra resultat.

Stusser litt. Står at vi skal sette sædprøven i kjempevarmt vann. Trodde varmen kverket sæden?
Tja..... kanskje for at de ikke skal gå sakte. Regner med at de mener varmt vann og ikke kokende men tror jeg hadde holdt meg til 30-34 varmegrader ( sånn ca temperatur) såfall ikke over 36 varme

Håper. Hadde vært kjekt med litt mer enn 15 grader.

Men denne første uka har ingen av ungene venner som er hjemme. Eldste sin er på ferie og mellomste sin i bhg ei uke til. Så da skal vi ha litt opprydding på rom/klesskap og fjerne det som er for smått, vi skal lese og vi skal på biblioteket. De to store har blitt ganske gode på å sove lenge så de får være litt lenger oppe litt lenger. Vi skal nok få gjort litt bra og kost oss en del

Tviler ikke på at dere klarer det[emoji1]

Tja..... kanskje for at de ikke skal gå sakte. Regner med at de mener varmt vann og ikke kokende men tror jeg hadde holdt meg til 30-34 varmegrader ( sånn ca temperatur) såfall ikke over 36 varme
Det står at man skal bruke så varmt vann at man nesten ikke klarer å røre det. Rart.

Back
Topp