Skravletråd Januar

Straks fysioterapi. Så hente i bhg. Dropper barneklatringa idag pga formen. Klarer ikke gå eller sitte i den hallen idag

Det er veldig typisk :p måtte stoppe filmen hvert minutt :p og fikk ikke sett ferdig. Ikke halvveis engang. Og vi prøvde fra 20-00 :p
Kjedelig.

Datenight med mannen må jeg prøve å få til. .. I mars kanskje? Eller etter vinterferien i alle fall...

Jeg lager fiskeboller og hu på 12 år lager grove rundstykker. Koselig da [emoji16][emoji7]

Jeg lager fiskeboller og hu på 12 år lager grove rundstykker. Koselig da [emoji16][emoji7]
Koselig det.

Jeg jobber og familien... Har vel spist middag nå, eldste var på trening til 1730 så mulig de sitter og spiser enda.

Jeg skal være her i 2-3 timer til tenker jeg

Koselig det.

Jeg jobber og familien... Har vel spist middag nå, eldste var på trening til 1730 så mulig de sitter og spiser enda.

Jeg skal være her i 2-3 timer til tenker jeg
Blir sen middag på deg da ja

Blir sen middag på deg da ja
Nei, tidlig middag på meg. Jeg jobber overtid så jeg har en halvtimes betalt matpause med gratis middag så jeg spiste oksesteik fra fjorland klokka fire jeg.

Kjedelig.

Datenight med mannen må jeg prøve å få til. .. I mars kanskje? Eller etter vinterferien i alle fall...

Ja. Vi har ikke hatt noe sånt siden ungene var født utenfor huset. Og blir vel ikke det på lenge. Men sjelden vi får det hjemme. Sånn kose oss litt ekstra med god mat og film i armkroken. Får prøve igjen en annen gang.

Etter denne tiden på jobb får dere vel til :)

Ja. Vi har ikke hatt noe sånt siden ungene var født utenfor huset. Og blir vel ikke det på lenge. Men sjelden vi får det hjemme. Sånn kose oss litt ekstra med god mat og film i armkroken. Får prøve igjen en annen gang.

Etter denne tiden på jobb får dere vel til :)
Utenfor huset har ikke skjedd siden vi fikk barn nei, og ingen veldige planer om det heller.

Men hjemme kan vi vel få til

Utenfor huset har ikke skjedd siden vi fikk barn nei, og ingen veldige planer om det heller.

Men hjemme kan vi vel få til

Helt greit det ikke er utenfor hjemme her og. Blir noen år til det :p men hjemme bør være oppnåelig :)

Back
Topp