Skravletråd Januar

Jeg har stått på skøyter.

Ikke så sliten i anklene som jeg pleier for jeg har jukset litt. For det meste av tiden skudd rundt på yngstemor på spark. De store øver seg på skøyter.

Så gøy da[emoji1]
Ikke prøvd skøyter siden barneskole jeg[emoji23]

Bet ikke om jeg sendte denne [emoji848]
8eb7d856ffc702af3baf0e0fb2e94004.png

Den var stilig[emoji1][emoji1]

Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]

Huff :(
Sånt kan jo skje alle. God klem til deg <3
Årsdager kan være harde. Jeg ble satt igang med minstemor på årsdagen til vår engel. Man reagerer gjerne når den tiden kommer.

Akkurat nå føler jeg for å bare drite i å samle poeng for godisfri dag.

Huff :(
Sånt kan jo skje alle. God klem til deg <3
Årsdager kan være harde. Jeg ble satt igang med minstemor på årsdagen til vår engel. Man reagerer gjerne når den tiden kommer.
Tusen takk [emoji173] vi har mnd dag idag vært sammen 4 år og 4 mnd. Slike dager er harde uansett [emoji173]

Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]
Klem [emoji173]

I bhg for å hente L. Så er det rett på turn og vente til 17 når det er hennes parti sin time :)

Sender en klem [emoji173]️

Pizza til middag på en mandag... Jaja. Godt var det jo. Og pizzaboller til fryseren/matpakker.

Jeg kunne trenge en dusj. Jeg kunne trenge å sove. Jeg kunne trenge å jobbe. Straks skal lillemor legges. Hvordan skal det gå opp. Liksom?

Back
Topp