Mammas lykke
Betatt av forumet
Skal hente N snart tenkte jeg [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har stått på skøyter.
Ikke så sliten i anklene som jeg pleier for jeg har jukset litt. For det meste av tiden skudd rundt på yngstemor på spark. De store øver seg på skøyter.
Bet ikke om jeg sendte denne [emoji848]![]()
Fin søndag?
Vi koset oss masse [emoji3] masse snø [emoji28][emoji7]![]()
![]()
Kjekk dag?
Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]
Tusen takk [emoji173] vi har mnd dag idag vært sammen 4 år og 4 mnd. Slike dager er harde uansett [emoji173]Huff
Sånt kan jo skje alle. God klem til deg <3
Årsdager kan være harde. Jeg ble satt igang med minstemor på årsdagen til vår engel. Man reagerer gjerne når den tiden kommer.
Er lov til det om dagen ikke er god [emoji173]Akkurat nå føler jeg for å bare drite i å samle poeng for godisfri dag.
Helt grei[emoji4]Helt knall[emoji1] du da?
Klem [emoji173]Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]
Tusen takk! [emoji173]Klem [emoji173]
Den var stilig[emoji1][emoji1]
Jeg droppet slankekur i dag....Akkurat nå føler jeg for å bare drite i å samle poeng for godisfri dag.
Klarte å glemme veska mi ute i akebakken igår :/ veiekortene til barna var opp i der [emoji24] og mannen ble jo så sur på meg og [emoji17] går bedre nå, men dagen er sår fra før da det er 5 år siden vi mistet jenta våres i svangerskapet [emoji178]
Åhhh koseligSuper[emoji1] fikk hjem mann og de to minste barna[emoji173]️