Vært på barnas hus vi . Og power. Kjøpte badevekt , den forrige knuste jo. Gått opp 1,5kg gitt
Grattis med ny vekt[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på barnas hus vi . Og power. Kjøpte badevekt , den forrige knuste jo. Gått opp 1,5kg gitt
Titt titt! Jeg har barnefri og har til nå sovet, spist frokost, vasket badet, vasket klær. Mannen ser sport. Jeg kjeder meg[emoji23]
God dag [emoji3] her blir det å ta det med ro idag, da tannlegen sa ikke mye aktivitet. Tenkte kanskje å finne på noe i morgen, men må se an formen min [emoji4] hva er deres planer for helgen? [emoji4]
Så herlig da[emoji7] og flott genser!
Kos og kos
Men fikk ikke møtt de![]()
Skal på 6 ukers kontroll med lille på mandag, blir spennende..![]()
For et vær
Seminar/jobb/kurs av et slag. Felles for alle i selskapet så sikkert sosialt på kvelden.
Ikke i det væretEr det ikke kos her??[emoji28]
Ingen brøytebil kom så de kom seg ikke utSå synd[emoji20] hva skjedde?
MhmSkikkelig møkkavær[emoji13]
så koselig daJeg er alene med eldstemann i helga[emoji2]
Vært på shopping, hos frisør og på kino[emoji1]
Du vet selvfølgelig at disse badevektene ikke er 100% til å stole på og at disse 1,5 kg godt kan være fordi du veier deg på en annen vektVært på barnas hus vi . Og power. Kjøpte badevekt , den forrige knuste jo. Gått opp 1,5kg gitt
Så gøy
byggeklokker og babyleke![]()
Ser filmligger å ser på film i senga som jeg har gjort en stundhva gjør dere?
![]()
Hehe joa men tror det kan være enda mer nemlig så viser den 1,5kg mer så er det en snill vektDu vet selvfølgelig at disse badevektene ikke er 100% til å stole på og at disse 1,5 kg godt kan være fordi du veier deg på en annen vekt
Åhhh nydelig . Så søtt
Takk heheGrattis med ny vekt[emoji1]