Skravletråd Januar

God dag [emoji3] her blir det å ta det med ro idag, da tannlegen sa ikke mye aktivitet. Tenkte kanskje å finne på noe i morgen, men må se an formen min [emoji4] hva er deres planer for helgen? [emoji4]
God dag[emoji4]
Lite planer, men må snart bli ferdig med alle babytingene dom må skrus opp og vaskes[emoji28] vaske soverommet og få inn sprinkelsenga. Så sambo slipper å fikse alt det mens vi er på sykehuset.

Det er ikke lenge til nei [emoji4] lykke til [emoji3] husker fødselen til lillebror her veldig tydelig enda faktisk!
Nei, går fort[emoji28] sist ble det full narkose og jeg fikk ikke sett babyen min på 9t[emoji85] eller de var nede en liten tur da jeg hadde våkna og var helt i ørska. så gleder meg til å få være våken og få sett a med en gang[emoji7]

Nei, går fort[emoji28] sist ble det full narkose og jeg fikk ikke sett babyen min på 9t[emoji85] eller de var nede en liten tur da jeg hadde våkna og var helt i ørska. så gleder meg til å få være våken og få sett a med en gang[emoji7]
Skjønner deg godt [emoji173] jeg føder så himla raskt [emoji85] 20 min i aktivfase hos minste. Stoppet opp litt fordi vannet ikke hadde gått, men da de tok det tok det 20 min så og han gråt når hodet kom ut [emoji7][emoji23]

La meg tidlig igår. For jeg er så sliten og utslitt av forkjølelsen som ikke gir seg.

La eldste 1945 og hun sovna 2015. Så da la jeg meg. Men så våknet yngste og det var hylskrik i flere timer [emoji53] til 23. Sovner endelig. Men 2310 våkner eldste og skal over. Og der blir jeg liggende og synge til henne for hun ligger å lager «sutrelyder» som jeg ikke helst skjønner, men det var det eneste som roa henne. Så der ble jeg liggende til 0130. Sovna. Og hun våknet igjen 0200. Og påan igjen til halv fire inatt.

Og så var det opp klokken 6. Hva i guds navn er vitsen med å legge seg tidlig for å få hvile, når ungene skal holde baluba hele natta [emoji31][emoji31] Nå er jeg enda verre i formen, men må holde ut. Alene våken med eldste og mannen vil ha meg med til svigermor idag flere timer på besøk[emoji31][emoji31][emoji31]

Uff, for en kjip natt[emoji13]
Mannen kan jo ta med seg barna til svigermor så du får hvile?

Back
Topp