På hotell hvertfallTil meg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På hotell hvertfallTil meg??
Jeg bor ikke så ille langt fra Lillestrøm.På hotell hvertfall
Har en ReimaTec jeg håper passer til vintern igjen, så trenger bare å kjøpe en. Irriterte meg grønn at babybanden ikke hadde str hennes nå på tilbudet de kjørte.De to blir neste års dresser til gutten her
Har skjønt det[emoji6]Isbjørn er fabolus
Så over til sesongens siste juletradisjon...
Dere vet at til jul selger de disse konfekteskene som ligner på hvite versjoner av sphinx (bare sphinx er fra Nidar) som heter "Gode ønsker" (og er fra Freia) og selges bare til jul?
Vel vi pleier å kjøpe en til jul og finne den igjen en gang mellom 15/1 og 15/3
Funnet nå
Er vel 5. året på rad vi har glemt den
Her har vi faktisk fremdeles mer "grisemat igjen"Kjekt med sånne traduisjoner...
Vi har en stor sfinx liggende på kjøkkenet som ingen fikk i gave... men plasten er på enda... når den går av ryker den nok fort...
De hr på babyshop 50 % + 10 mrd kodeHar en ReimaTec jeg håper passer til vintern igjen, så trenger bare å kjøpe en. Irriterte meg grønn at babybanden ikke hadde str hennes nå på tilbudet de kjørte.
Blæ, mellomste er nok ganske forstoppet igjen. Går på en pose movicol jr pr dag, men det holder ikke.
Hun drikker det frivillig i jus uten problem, men må nok opp i dose.Æsj daEr det vanskelig å få det i han, eller går det greit?
Hun drikker det frivillig i jus uten problem, men må nok opp i dose.
Vel, jeg har tatt det via lege et par ganger og nå er vi på "1-2, opp på tre om hun må" avtale med legen sånn frem til påske eller noe sånn, så innenfor 1-3 regulerer jeg nok selv. Mulig hun burde hatt nytt tømmeregime først, men mulig jeg bare ordner det også etter oppskriften. Eller tar en prat med legen igjen på mandag for å høre. Pr nå virker nedtrapping til påske lite trolig hun går på en pose, har ikke fått ut noe på flere dager og presset ut noen saueperler i går kveld.Enda godt! Går dere igjennom lege da, eller er dere så drevne i dette at dere kan regulere selv?
Alltid deilig å komme seg litt bort[emoji2]
Her kommer dagens semi-daglige i alle fall, Ruli-påminnelse om omoklubbkasse.no
Evt for andre som vil![]()
Huff da det hørtes veldig slitsomt utLa meg tidlig igår. For jeg er så sliten og utslitt av forkjølelsen som ikke gir seg.
La eldste 1945 og hun sovna 2015. Så da la jeg meg. Men så våknet yngste og det var hylskrik i flere timer [emoji53] til 23. Sovner endelig. Men 2310 våkner eldste og skal over. Og der blir jeg liggende og synge til henne for hun ligger å lager «sutrelyder» som jeg ikke helst skjønner, men det var det eneste som roa henne. Så der ble jeg liggende til 0130. Sovna. Og hun våknet igjen 0200. Og påan igjen til halv fire inatt.
Og så var det opp klokken 6. Hva i guds navn er vitsen med å legge seg tidlig for å få hvile, når ungene skal holde baluba hele natta [emoji31][emoji31] Nå er jeg enda verre i formen, men må holde ut. Alene våken med eldste og mannen vil ha meg med til svigermor idag flere timer på besøk[emoji31][emoji31][emoji31]
Huff da det hørtes veldig slitsomt ut![]()
Kompisen til kengubarnet er hentet, snart sengetid for kb siden vi må opp 7.30 i morgen![]()