Jeg vil sove, Lillejenta vil leke. Hvem vinner mon tro?
Håper veldig du vant[emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil sove, Lillejenta vil leke. Hvem vinner mon tro?
God morgen.
Alle ungene oppe, mannen dradd på jobb. Jeg noe så uvanlig og fredlig som alene på badet.
Hoster, slim i halsen, tett i nesen, snørr og gørr. Sår hals. Ikke syk, men ikke helt behagelig. Så en bitte liten hvil før jeg skaø lage frokost og få ungene avsted.
Veldig liten ser jeg for klokka har passert sju. Det er altså en time siden alarmen. Og hittil har jeg bare ammet, vasket meg og sett til at tre barn er blitt ren og påkledd.
På tide å ta neste del, frokost til tre og fire matpakker.
Før siste del, ta medisiner og pusse tenner og få på jakke og sko og ut i bilen. Med ekstra skiftbukse til begge jentene.
Etter en vurdering av formen til ham jeg sendte på skolen mot hans vilje i går, og hentet ham på vei hjem fra helsestasjonen
God morgen
Så myyye snø spm har kommet i natt og fortsatt snør det
God morgen
Hvertfall sovnes uten bråkmakkern. Og nå er det ordna så jeg skal ut lørdag selv. Så da regner jeg med jeg sovner uansett bråk eller ei [emoji23][emoji23]Jippi, da skal det soves!!![emoji23][emoji28]
Takk for detGod bedring til deg Sara[emoji4]
Var det noen her som ikke abb på korps-uniform-tråden min som jeg skulle minne på å stemme?
Gravid og vondt i tannkjøttet - får leve på suppe og youghurt resten av svangerskapet da [emoji849]
Ut fra forholdene på Østlandet er jeg egentlig veldig fornøyd med at flyet bare er 50 minutter forsinket.
Gruer meg til p måtte måke frem bilen på Gardermoen
Parkeringen under tak er fryktelig dyr...Da man skulle ønske det kun var tak over parkeringen der![]()
Au au betennelse eller?
Parkeringen under tak er fryktelig dyr...
Aner ikke - nå gjør det ikke vondt [emoji85]
Så braer vel ikke uvanlig med hovent tannkjøtt under graviditet synes jeg og huske [emoji848]
Får holde ut i 10 uker da [emoji85]