JobbetHei hå! Hva har dere gjort så langt i dag Da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JobbetHei hå! Hva har dere gjort så langt i dag Da?
Vel. Vi slapp vel inn etter... Hmm...en liten time? Sånn 45 min ca?Håper ikke det ble veldig lang ventetid[emoji13]
Den følelsen når man bor med en snorkende mann gitt [emoji23][emoji23][emoji23] Men han skal ut fredag og kommer ikke hjem før lørdag. Halleluja!!! [emoji23][emoji7][emoji16]Uff da, det var jo dramatisk[emoji38]
Rolig dag her..
Takk . Det har jeg . Grei vakt og nå lenge fri ...guttungen vært i bursdag i ettermlddag. Jeg legger frøkna nåHåper du får en fin dag
Her ogsåSom det blåser ute.
Kaos overalt
Jeg synes det er sårt at lillemor ikke får foreldre som er sammen da, det er på en måte min sorg oppi dette. Samtidig tenker jeg det er bedre enn dårlig kommunikasjon mellom foreldre som bor sammen... Irritasjon merkes også.Jupp helt sant
Det blir nok veldig koselig. Mannen pusser opp gangen for tida og skal legge flis i morgen, så greit å slippe å gå i veien for han [emoji28]Hørtes koselig ut[emoji1]
Plutselig ble det så hektisk at jeg ikke rakk å svare [emoji23] her har vi vært på besøk i bhg, på småbarnstreff, handlet, hatt middagsgjester og lekt ute i snøen [emoji5]Levert i bhg
Handlet
Sovet
Enn du?
Plutselig ble det så hektisk at jeg ikke rakk å svare [emoji23] her har vi vært på besøk i bhg, på småbarnstreff, handlet, hatt middagsgjester og lekt ute i snøen [emoji5]
Snø snø Snø, snø i bøtter og spann her i dag! Hurra!!! [emoji1]
MasterChef her. Dere gjør på ?
Vinden har tatt seg opp igjen, og den blåser i fløyte! Det har jeg aldri hørt før![]()
Fin dag herTakk . Det har jeg . Grei vakt og nå lenge fri ...guttungen vært i bursdag i ettermlddag. Jeg legger frøkna nåhatt en fin dag?
Ahh lykke tilLegger baby som ikke vil sove. [emoji85]
Ser på tvMasterChef her. Dere gjør på ?