Mye mindre reiser etter sommerenOverleve hva da?[emoji12] kulda??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye mindre reiser etter sommerenOverleve hva da?[emoji12] kulda??
Hahaha. Lukter dramachat det. Evnt roping i chaten da [emoji23][emoji23]
What? [emoji33] Står som regel med en base jeg også gitt. Syns det er greit jeg. Da har man jo mer kontroll gitt.Alliance sucks!!! For det er aldri deres feil..... Jeg fikk kjeft for å ikke forlate basen vår mens en horde druid lurte rundt den. Det var visst dårlig taktikk, vi burde jo heller cappe nye baser....
Ta med seg det positive er viktig[emoji6]I det minste så er det få kalorier i det ^^
Takk[emoji173] det gikk fint[emoji1]Lykke til idag[emoji173]️
Ha en flott dag du og[emoji4]God dag alle sammen[emoji1]
Sløver på sofa etter 1 time ute i kulda.. Straks handle litt, fylle ut noen søknader og rydde i for små klær[emoji2]
Ha en flott dag!
What? [emoji33] Står som regel med en base jeg også gitt. Syns det er greit jeg. Da har man jo mer kontroll gitt.
Mange "bedrevitere" der ja [emoji90]
Ta med seg det positive er viktig[emoji6]
Vanskelig å gjøre det rette da gitt [emoji848]Hadde jeg forlatt den så hadde jeg fått kjeft for det og
Usj. Det sleit min søster med. Hu prøvde alle på markedet da og fant en til slutt. Da hadde hu sikkert prøvd i 6 mnd gitt. Også med flaske var det problem å finne rett sort.Skulle ønske at Lillejenta tok smokk! Sikker på at jeg vil få gnagsår på brystvortene! Hun liker nemlig å suge på tippen, og det svir! Jeg får ikke til å overbevise henne om at det er bedre med masse pupp of munnen.
Vanskelig å gjøre det rette da gitt [emoji848]
Usj. Det sleit min søster med. Hu prøvde alle på markedet da og fant en til slutt. Da hadde hu sikkert prøvd i 6 mnd gitt. Også med flaske var det problem å finne rett sort.
Flaska måtte til pga babyen nekta puppen når hu fikk mensen. Var visst ikke god nok da gitt. Så hadde store problemer den uka i mnd. Spesielt når hu ikke tok verken flaske eller pupp. Eller smokk for den saks skyld
En ekstra råtashals til frøknaHva lager du nå da?[emoji1]
Masse god bedring til kengubarnetMuffins laget til det syke barnet![]()
Veldig. Ante ikke det var forskjell på melka en gang når mensen var. Tenkte ikke over det hvertfallOida, den var tricky!
Mmm muffinsMuffins laget til det syke barnet![]()