Skravletråd Januar

Ikke kastet opp noe mer og i fin form i morges så mulig det var kake-godteri-bursdag, men han pleier jo ikke kaste opp av det så holdt ham hjemme i dag for å se hvordan formen er.

Men trolig ikke noro tror jeg. Sånn siden det er så kort siden sist og forløp så helt annerledes. Men man vet jo aldri. Vi klorer og spriter og tar forhåndsregler. Har slett ikke tid til at alle skal gjennom dette en gang til nå i januar!

Og han har ikke migrene og kaster opp pga det?[emoji4]
Bra han er i form! Krysser fingre for at det var det hele og har en annen forklaring enn omgangssyken[emoji4]

Snart leggetid på begge to. Skaø bli godt :) når de er lagt skal jeg innta sofaen med paracet og ibux. Har fått sydd det meste av bestillingene selv med sjukdommen :p men venter på stoff som er forventa på mandag til å sy siste to buksene og en genser :)

Nettopp fått mine troll i seng og nyter fred og ro i sofa[emoji173]️

Ååja. Hadde selv hasteks med første. Men slapp narkose.

Lykke til[emoji173]️ Hører man kommer seg fortere etter pks iallefall :)
Hadde alt fått to spinalbedøvelser som smertelindring, så da kunne dem ikke sette den tredje. Derfor full narkose.

Takk[emoji4] Håper virkelig det[emoji4]

Hadde alt fått to spinalbedøvelser som smertelindring, så da kunne dem ikke sette den tredje. Derfor full narkose.

Takk[emoji4] Håper virkelig det[emoji4]

Ååja. Funka der bare ikke på deg?

Og han har ikke migrene og kaster opp pga det?[emoji4]
Bra han er i form! Krysser fingre for at det var det hele og har en annen forklaring enn omgangssyken[emoji4]
Han klaget ikke over hodepine så vidt jeg vet. Han har jo kastet opp av migrene før, men da får vi vite at han har vondt i hodet.

Aner ikke hva det var. Men ungen virker frisk og får gå på svømmekurs i morgen ettermiddag.

Nye kurs starter i morgen og går i helgene fem til påske, minus de to helgene i vinterferien

Prøver å legge en som ikke vil sove enda [emoji85]

Back
Topp