Hu sov[emoji6] var ikke mange ukene før det var natta veld 19-20 tiden. Bare våken for pupp også sov hu videre til neste amming[emoji4]Hvordan var hu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu sov[emoji6] var ikke mange ukene før det var natta veld 19-20 tiden. Bare våken for pupp også sov hu videre til neste amming[emoji4]Hvordan var hu?
oijsann.. det hørtes litt stressende utDen følelsen nå man får et referat fra et møte du ikke var på og skulle heller ikke skulle ha vært på hvor det står at det skal avholdes et arbeidsmøte denne uken og at du skal være med på det.
Du har ikke hørt noe om det, vet ikke når det skal være eller hvilken by det skal være i.
Ut fra beskrivelsen trenger du mer informasjon hva de egentlig mener for å så undersøke de forskjellige mulighetene og konsekvensene, dette kan fort ta et par dager.
Det er onsdag ettermiddag.......
nesten.Skjønner godt det. Dere har vært på sykehuset hele tiden? Krysser alt jeg har . Masse klemmer![]()
HeldigHu sov[emoji6] var ikke mange ukene før det var natta veld 19-20 tiden. Bare våken for pupp også sov hu videre til neste amming[emoji4]
Skjønner.nesten.
I august var jeg hjemme i mitt eget hus i totalt 6 timer. i desember 12 dager.
Det skjønner jeg dere er. ❤Det går greit.. Er veldig sliten. Lille P hadde siste cellegiftkur nå i desember. Så det blir spennende å se hva den nesten benmargen i Oslo sier.
Har ikke hørt noe enda, men dersom jeg får beskjed om å reise noen steder denne uken kommer jeg til å si at ved tanke på at jeg har familie så er det litt kort varsel samt at jeg må få tid til å forberede saken...oijsann.. det hørtes litt stressende ut![]()
håper det jeg også..Det skjønner jeg dere er. ❤
Håper den bare er fin
Det er jeg enig i.. Kanskje de bare har skrevet feil?Har ikke hørt noe enda, men dersom jeg får beskjed om å reise noen steder denne uken kommer jeg til å si at ved tanke på at jeg har familie så er det litt kort varsel samt at jeg må få tid til å forberede saken...
Det vil jeg tro du vil jahåper det jeg også..vil hjem!
![]()
Ja[emoji1] så er forbredt på det motsatte denne gangen, og håper på det beste[emoji4]Heldig![]()
Veldig lite heldigvis.. Er verre med storesøster på 7 som er redd for å miste lillebror.Skjønner.Hvor mye skjønner han selv ?
Lurt detJa[emoji1] så er forbredt på det motsatte denne gangen, og håper på det beste[emoji4]
Er rimelig lei av å bo på SiV og RH.Det vil jeg tro du vil ja![]()
Har satt min direktør på saken for å finne ut nøyaktig hva dette varDet er jeg enig i.. Kanskje de bare har skrevet feil?
Huff ja. Det skjønner jeg . Men dette skal og må gå braVeldig lite heldigvis.. Er verre med storesøster på 7 som er redd for å miste lillebror.
Så braHar satt min direktør på saken for å finne ut nøyaktig hva dette var![]()
Ja det tror jeg det skal gjøre. Er bare veldig slitsomt når det står på.Huff ja. Det skjønner jeg . Men dette skal og må gå bra![]()