Nei, blir til helga igjen. Juletreet ryker ila uka, før det blir helt tomt for barnåler.Har dere pakket vel julepynt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, blir til helga igjen. Juletreet ryker ila uka, før det blir helt tomt for barnåler.Har dere pakket vel julepynt ?
Uff da
Håper virkelig eldste sovner snart. Når pleier yngste å sovne for natta?
Ja det var det!
Altså, jeg har jo vegger, men ingen av dem egner seg. På soverommet til lillemor kan vi ikke lage hull i veggen, og på stua er det allerede fullt.
Så frustrerende[emoji20] vondt når du tygger uansett?
Jepp. Og knaser hele tiden ved bevegelser. Får ofte låsninger så å gjespe er litt gambling på om den låser seg eller ikke. Verste er når den låser seg hardt med tenna pressa ekstremt mot hverandre. Tror hver gang at nå knekker det noe. For det er sykt vondt og har null kontroll til den låsningen eller «krampen» går over i kjeven
Høres jo sykt vondt ut?![emoji33] går det ikke ann å fikse det??
Nei. Eneste er operasjon. Men tilfellet er ikke ille nok tror jeg. Og den operasjonen har jeg fått skrekken for. En venninne har måtte tatt den og idag må ut ut med 250.000 for å skifte alle tennene og bytte ut med porselen. Operasjonen ødela røttene. Og hun må betaøe for å fikse det selv da de mener tennene er greie. Selc om de er vonde og fæle
Fosterstilling må sofaen avbrutt. Mannen dro for å finne meg matDa våknet yngste.. igjen.. etter å ha sovna på nytt. Hun er trøtt men finner ikke roen. Må jeg gi flaske sliter jeg. For å henge og vogna med flaska er umulig med ryggen
Så ufattelig kjipt[emoji20]
Håper hun sovnet fint igjen[emoji4]
Be he må nok det nå ja..
Her blir det hvertfall til 13.dag julHar dere pakket vel julepynt ?
Jeppså må bare leve med det
når jeg tenker me gom kan jo det være årsaken til at ene jekselen knakk [emoji848]dyrt å fikse men skal ordne meg tannlegeforsikring nå når neste lønn kommer
For nå. Men regner med det varer ikke lenge. Hun må som regel ha ei flaske litt utti søvnen. Håper bare mannen er hjemme til da![]()
Snille mannen[emoji4]Forflytta meg i fosterstilling i sofaen. Sur og sulten i tillegg [emoji14] men mannen overrasker. Om en time er det bk mat om de er åpen.
Det og kan jo bli dlitsomt i lengden.Alt mellom 19-02
Det var mannen som ønsket seg takke pg derfor kjøpte oss det fra ungene. Han vil lage sveler. En dag snart.Åja da så![]()