Skravletråd januar

Nettopp spist tomatsuppe [emoji14]
Blir sikkert noe toast eller noe senere da.

Åh! Send over den mettheta di hit da. :)

Tydeligvis den store toastdagen på mange her inne i dag. Vurderer å ha det til kvelds, så jeg får fri pent til mannen, han som bruker å lage kvelds til oss. ;)

Åh! Send over den mettheta di hit da. :)

Tydeligvis den store toastdagen på mange her inne i dag. Vurderer å ha det til kvelds, så jeg får fri pent til mannen, han som bruker å lage kvelds til oss. ;)
Trenger den nok selv [emoji14]

Ja, vi har nesten ikke snakket om annet en toast i dag [emoji14]

Æsj. Jeg satt og tenkte på tapas.. Sååå fristende.. Med lefserull med serranoskinke og ruccola.. Også kom jeg på at jeg ikke kan spise spekemat..

Hvilket alternativ kan man ha til spekeskinke da?

Æsj. Jeg satt og tenkte på tapas.. Sååå fristende.. Med lefserull med serranoskinke og ruccola.. Også kom jeg på at jeg ikke kan spise spekemat..

Hvilket alternativ kan man ha til spekeskinke da?

Lite som kan måles med spekeskinke.. hva med stekt choritzo da? Er det lov sålenge det er varmebehandlet?

Lite som kan måles med spekeskinke.. hva med stekt choritzo da? Er det lov sålenge det er varmebehandlet?
Ja, det tenkte jeg på. Elsker chorizo i butterdeig!
Men akkurat den spekeskinka.. Om jeg steker den, blir den vel sprø. Det vil jeg jo eeegentlig ikke ha..

Nei da blir det vanskelig... gå for Chorizo i butterdeig :)
Frister det. Deet, og dadler i bacon.
Kan vel til nød bruke røykalaks og. Det skal visst være ok som nyåpna. Men, får se hva det blir. Drev å tenkte på mat til helga, til meg og jentungen, siden sambo stikker til England.
Men usikker på hva jeg får til å utføre. Blir så fort dårlig. :/

Frister det. Deet, og dadler i bacon.
Kan vel til nød bruke røykalaks og. Det skal visst være ok som nyåpna. Men, får se hva det blir. Drev å tenkte på mat til helga, til meg og jentungen, siden sambo stikker til England.
Men usikker på hva jeg får til å utføre. Blir så fort dårlig. :/

Da synes jeg du skal kjøpe inn alle nevnte. Her har jeg omvendt problem... magen rumler som besatt men eier ikke matlyst

Da synes jeg du skal kjøpe inn alle nevnte. Her har jeg omvendt problem... magen rumler som besatt men eier ikke matlyst
Går veldig opp og ned hva jeg har lyst på.. Og om jeg vil spise noe, eller om jeg er sulten uten matlyst.
Ikke noe lett og enkelt du kan smekke sammen?

Går veldig opp og ned hva jeg har lyst på.. Og om jeg vil spise noe, eller om jeg er sulten uten matlyst.
Ikke noe lett og enkelt du kan smekke sammen?

Kom på deres samtale om toast før i dag. Inspirert! Har ikke toastjern men har stekeovn! Blir brioche brød med salami og engelsk cheddar ( serverte cheddarburgere til gjestene i går) det kan bli bra.

Off håper matlysten og formen din stabiliserer seg. Ikke gøy å ha det slik

Kom på deres samtale om toast før i dag. Inspirert! Har ikke toastjern men har stekeovn! Blir brioche brød med salami og engelsk cheddar ( serverte cheddarburgere til gjestene i går) det kan bli bra.

Off håper matlysten og formen din stabiliserer seg. Ikke gøy å ha det slik
Herlig! Vi har toastjern, men myyyye bedre stekt på panne [emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp