Takk for det [emoji5]️
Føler meg greit så lenge jeg ikke gjør noe. Er litt ubrukelig bare, siden stress og fysisk arbeid gjør meg kjempesvimmel.
Da er det bare å slappe av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for det [emoji5]️
Føler meg greit så lenge jeg ikke gjør noe. Er litt ubrukelig bare, siden stress og fysisk arbeid gjør meg kjempesvimmel.
Ja.
Fikk inn en del sånn seks mnd grøt og et halvt glass middag for seks mnd (større porsjon spiser hun egentlig ikke av middag)
Så la hun tilside kjøttboller og spiste pasta av vår middag. Uten saus.
Jepp. Forsøker etter beste evne [emoji14]Da er det bare å slappe av![]()
Nå kommer jeg.Vi har akkurat kommet hjem fra middag hos mamma
Rådyrstek, poteter, viltsaus og rosenkålnam!
Ja, og nesten kanskje 3/4 porsjon grøt til kvelds. Den er fra 8 mnd men uten klumper (og smak, det er havregrøt rett og slett)Det er jo supert![]()
Ha ha sånn er jeg på jakkerMhm... jeg bare shopper. Har kjøpt så mye på impuls. Så fornøyd når jeg kom hjem med ny vårdress til snuppa her en dag. Så finner mannen frem en boks med klær jeg har kjøpt til "senere" og der er det jaggu meg to vårdresser til i samme str. hahah!
Skal du spise alene nå da? Hva står på menyen?Snart middag , mann og barn soiste før i dag
Ja gjorde detSkal du spise alene nå da? Hva står på menyen?
Godt det daJa gjorde det
Wok
Vanskelig å beregne til ungene innimellom.. Har ei sånn selv som varierer veldig på å spise "en brødskive, eller fem brødskiver", i mengde..Må ha kveldsmat i dag.
Mellomste spiste til min glede mye mer enn jeg hadde beregnet i dag. Hun er småspist av seg. Men når hun slår til og spiser mye, kjempeflott det, men da spiser jeg selvsagt mindre så jeg er sikker på at ungene blir mett
Hvilke str er detMhm... jeg bare shopper. Har kjøpt så mye på impuls. Så fornøyd når jeg kom hjem med ny vårdress til snuppa her en dag. Så finner mannen frem en boks med klær jeg har kjøpt til "senere" og der er det jaggu meg to vårdresser til i samme str. hahah!
Åå, så nydelig den var! [emoji7]
Ja fone deÅå, så nydelig den var! [emoji7]
Hva fikk dere til middag?Hørtes koselig ut
Jeg har vært på jobb, nå er det snart middag hos mamma![]()
Ja, liker veldig godt utseende på de jakkene der.. Men som regel synes jeg de koster for mye i forhold til hva jeg ønsker bruke [emoji14]Ja fone de![]()
Denne er kjøpt brukt,250,-Ja, liker veldig godt utseende på de jakkene der.. Men som regel synes jeg de koster for mye i forhold til hva jeg ønsker bruke [emoji14]
Ja, så det [emoji106] ikke så ille det daDenne er kjøpt brukt,250,-