Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hurra. Jeg hadde en eske smurf!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funnet? Det er LITT dumt om du har klart å rote den bort daSnart finne senga kjenner jeg
Okei god vaktNoen få timer bare
Ohhh nam hvilken ?Hurra. Jeg hadde en eske smurf!!
Hehe så rotehue skal godt gjøres å væreFunnet? Det er LITT dumt om du har klart å rote den bort da![]()
Rød [emoji7][emoji173]️ den synes jeg er best.. Bare synd esken begynner bli tom [emoji14]Ohhh nam hvilken ?
Våken her også . 2 gang i kveld . SnørreteJeg har funnet min.
Senga ropte
Dvs. Lillemor som ligger i den ropte mamma!!
Åh ja den er godRød [emoji7][emoji173]️ den synes jeg er best.. Bare synd esken begynner bli tom [emoji14]
Vel, ja, egentlig. Men jeg skulle nok ha klart det, jeg altså!Hehe så rotehue skal godt gjøres å være![]()
Hmm sove på sofaen da ...Vel, ja, egentlig. Men jeg skulle nok ha klart det, jeg altså!
Haha, løsningsorientert, du! [emoji23][emoji106]Hmm sove på sofaen da ...![]()
Viktig detHaha, løsningsorientert, du! [emoji23][emoji106]
God kveld musemor! Hatt en fin dag?God kveld jenter, da har jeg endelig fått satt meg ned i sofaen hjemme![]()
Jeg også, er stup trøtt og ser frem til å sove en hel nattSnart finne senga kjenner jeg
Har det.God kveld musemor! Hatt en fin dag?
Ååh, så herlig [emoji7]Har det.
Vært og besøkt ei venninne med nyfødt baby![]()
Var det.Ååh, så herlig [emoji7]
Babyer og småbarn er herlige da.Var det.
Jeg personlig er 100% ferdig med å få barn, men elsker det når venner får og jeg kan besøke![]()
Jeg har også vært derBabyer og småbarn er herlige da.
Men er gjerne greiest "på avstand". Å kunne ta seg av den koselige biten, men slippe unna resten [emoji14]
Jeg er absolutt klar for flere barn, og gleder meg helt enormt til når lille kommer [emoji7] men kan godt forstå den, likevel.