Skravletråd januar

Skjønner du liker zombies ja ;))
Haha, vet ikke helt hva det er med det.. Tror jeg romantiserer en verden som baserer seg på pur overlevelse. Dessuten er det noe med råtne menneskekropper og gørr [emoji14]

Har du en spesiell type serier du liker?

Haha, vet ikke helt hva det er med det.. Tror jeg romantiserer en verden som baserer seg på pur overlevelse. Dessuten er det noe med råtne menneskekropper og gørr [emoji14]

Har du en spesiell type serier du liker?
Haha huff kan ikke si jeg deler den . Vel liker litt forskjellig. Ser på the oa med mannen nå. Ellers ser jeg Pretty little liars alene for eks . Orange is the new black er en favoritt

Aha jeg er med :) håpe vi klarer en 5000 innlegg . Men i 5 dager hmm skeptisk
Det ser ikke ut til at vi klarer det i dag
Så da blir det ekstra mye de andre dagene.

Jeg sa til Tamara at hun kanskje måtte gjenta det ukentlig og håpe vi klarer det i tide til at hun kan premiere oss med topp 100 Mars for vi trenger til på å gire opp...

Haha huff kan ikke si jeg deler den . Vel liker litt forskjellig. Ser på the oa med mannen nå. Ellers ser jeg Pretty little liars alene for eks . Orange is the new black er en favoritt
Hehe, jeg har ikke sett noen av dem.. [emoji14] men hørt orange is... Er ganske bra..?

Jeg sa til Tamara at hun kanskje måtte gjenta det ukentlig og håpe vi klarer det i tide til at hun kan premiere oss med topp 100 Mars for vi trenger til på å gire opp...
God ide :) la oss satse på det

Litt startvansker her mulig, ja.. [emoji58]

Da har jeg vært på trening! Lenge siden sist, men så utrolig godt. Treningssenteret som ligger rett her jeg bor har "tren gratis ut januar", så da fikk jeg prøvd meg på det. Trivdes veldig godt!

Da har jeg vært på trening! Lenge siden sist, men så utrolig godt. Treningssenteret som ligger rett her jeg bor har "tren gratis ut januar", så da fikk jeg prøvd meg på det. Trivdes veldig godt!
Bra tilbud det! Godt du trives :) hjelper kanskje litt på psyken og, å komme seg litt på trening..?

Akkurat ferdig med OA! Dritbra!
Digger Zombier selv. En annen bra ny serie på Netflix er Travellers. Sorry for at jeg bare hopper inn i samtalen deres, men et sted må man begynne å skravle ;)

Håper det

Men ser ut til at det er der vi havner i dag også
Litt skuffende, ettersom vi nå har gitt det et forsøk også :O
Dette kan vi gjøre bedre..

Back
Topp