skravletråd fredag den 13

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
er det en ulykkesdag idag?  Tenk at vi har fått en fødsel til [:)] Nå er det ikke lenge til vi alle ligger på føden.
Idag er det nyyydelig vær på østlandet, 18 varmegrader og t shorte vær ute [:)][:)]

HAVE A NICE DAY [:)]

Ja, det er visst det ifølge noen....,men for min del er tallet 13 lykketall!! Idag var siste dagen på skolen før permisjonen min startet, så nå er jeg litt vemodig og vet ikke helt hva jeg føler... Lettelse for å kunne slappe av mer, har stresset så mye og kroppen er så sliten nå...!? Samtidig er jeg lei meg,for jeg kommer til å savne klassen min sånn... Det er en ufattelig kul gjeng, med hele 37 lattermilde og herlige jenter/damer. Det blir rart å ikke skulle fortsette med de, men med kullet under... Men sånn er livet når man velger å få barn som student!!

Uansett, været er helt heeeerlig!! Sola steker!!

Begynner ikke på jobb før kl 14, så jeg skal nyte finværet frem til da [:D] 

Ha en fin dag!! [:D]

Tenkte litt på det da jeg stod opp i dag ..."fredag den trettende " er litt skummelt [8D]
Men solen skinner ,det er deilig og varmt og jeg har fått lønn i dag ...
Så egentlig har det hittil vært en fin dag !

sånn har jeg det med jobben, da jeg leverte min 100 prosent sykemelding forrige uke. Sååå trist, begynte nesten å grine. Det er en kjempegjeng.  Og det spøker for hele lokalsykehuset vårt så det er slett ikke sikkert jeg har jobb engang når jeg kommer tilbake.

Off ja det er nok sikkert min ulykkes dag.. Håpe på bebisen holder seg inne denne dagen iallefall.. Ellers er det varmt men ingen sol her, så holder meg inne enda

sol, sol og mere sol.. det er ganske imponerende dette været.. det var ikke mange dagene siden jeg skrev om snø, snø og atter snø[:D]

ORIGINAL: maibabyivente

Her er det også nyydelig vær idag[:D] Gleder meg til sambo kommer hjem fra jobb, da blir det shoppingtur på bohus, fikk stipend idag[:D][:D] Etter det skal vi lage noe godt til middag,men vet ikke hva, er så matlei..[&o] Nå har eg en uke igjen på skolen, og jeg syns det blir deilig med permisjon, bare slappe av og tenke på meg selv og babyen[:)] Begynner vel pakking sånn etterhvert også, så får nok nok å henge fingrene i fremover[:D]

hva med grilling?? det skal vi

Etter det skal vi lage noe godt til middag,men vet ikke hva, er så matlei..
Er også skikkelig matlei.. Sambo lager nydelig mat, men ingenting er godt.. ellers er jeg ikke sulten.. Går i brødskiver med nugatti hele dagen..! Lei det, men det er det eneste jeg liker om dagen...[&:]

ja idag skal jeg prøve å få unnagjort litt husarbeid..[;)] såmye som jeg makter da... 
har et soverom å vaske igjen og en god del klær som må vaskes,noen må brettes.
ellers skal jeg og lillegutt bare kose oss.. tenkte jeg skulle lage spaghetti og kjøttsaus idag..
enkelt og greit..[:D]
helt enig med dere.. matlei,men må alikavel lage middag til gutten..
vi snakkes senere jenter.. skal hente lillegutt nå[:)]

hm.. eg må påstå at eg drømmer om feite, gode hamburgerer for tia, og er ikkje sånn kjempe matlei.glad for det. egentlig skulle dette vore min første dag i permisjon og det er det vell, men eg har vore sykemeldt i 8 uker no, så det er ikkje nåkke "nytt". skal vaske og rydde litt i huset i dag, og holde på å vaske babyklærene. er sol og fint ver her så då må en gjere sånt[;)][:D]

JRjr ble født fredag 13..[:D] for 15 mnd siden[:D] - er ikke ulykkesdag i det hele tatt - bare overtro[;)]

Back
Topp