skravletråd fredag 3mars

emilie3:du mangler bare 8 innlegg så har du 500[:D]

er det bare en å en som blir stemt ut på idol nå?

Stardust....
så fiin mage du har...
vokser jo din også[8D]

ORIGINAL: Emilie3

wow. ja det har du rett i. bare 8 til så har jeg 500 [:D] 

ja det er bare en som går ut i dag fra idol..

nå har du bare 6 igjen[:)][:)]

heisan,venter også på idol,men måtte stikke innom for å si jeg har lagt ut nye magebilder[:D]

ORIGINAL: Lisbeth83

Stardust....
så fiin mage du har...
vokser jo din også[8D]

har sett det[:D][:D]

halloen jenter, er det noen her inne? eller sitter alle å ser på idol? eg liker så godt bit for bit så eg sitter å ser på det eg.

Anita20, det var veldig trist å høre om svigerfaren din. >Eg har tenkt veldig på deg når du har vært inne her å skrevet, men eg har liksom ikkje fått meg til å spørre hvordan det går.  Men du skrev at det ver 50/50% sjanse -og da får vi se på det på den måten som om at det er 50 % sjanse for at han skal bli frisk ikkje sant? du får tenke på det ikkje at der er 50 % sjanse for at dette ikkje skal gå bra. vi får krysse fingrene. Har du fått vite om du kan få komme å besøke han[X(]? Du og din familie er i tankene mine. 

Ensom du her inne?? Stakkars

Skulle bare innom å si at jeg har lagt ut bilder fra UKE 24 jeg også i dag...."stolt"[:D][:D]

jepp litt ensom[&:]
er det magebildet du har under navnet ditt fra uke 22?
synes du har fin mage eg, er vel ikkje så lett å se forskjell på to uker?

ORIGINAL: lalina

jepp litt ensom[&:]
er det magebildet du har under navnet ditt fra uke 22?
synes du har fin mage eg, er vel ikkje så lett å se forskjell på to uker?

TAkk[:D]Ja er uke 22 under navnet mitt...men men magen "popper" vel ut etterhvert.
Har du bilde av magen din noen steder??

nei eg har ikkje det, men eg må vel kansje ta å legge ut et eg med så eg blir med i "gjengen". Men vi har bare tatt ett eller er det to bilder av magen.

Huff som de krangler inne på Generell Diskusjon......skjønner ikke at man gidder å kaste bort tia på sånt umodent tull.
Glad det bare er hyggelige mennesker her.....setter pris på det[:D]

ORIGINAL: Anita20

ORIGINAL: lalina

Anita20, det var veldig trist å høre om svigerfaren din. >Eg har tenkt veldig på deg når du har vært inne her å skrevet, men eg har liksom ikkje fått meg til å spørre hvordan det går.  Men du skrev at det ver 50/50% sjanse -og da får vi se på det på den måten som om at det er 50 % sjanse for at han skal bli frisk ikkje sant? du får tenke på det ikkje at der er 50 % sjanse for at dette ikkje skal gå bra. vi får krysse fingrene. Har du fått vite om du kan få komme å besøke han[X(]? Du og din familie er i tankene mine. 

typen snakket om noe sånt med 50/50, men hvis de ikke finner sånn beinmargsgreie er det bare 20 % [:(]
jeg kunne besøke han, men måtte ha på munnbind, for det var noe gift greier i kuren han tar. og jeg fikk bare være der noen minutter, og fikk ikke ta på han [:(] men jeg krysser alt jeg har for at han klarer seg. og får oppleve sitt første barnebarn.
det varmer veldig med deres snille ord [:)]

Gir deg en trøsteklem jeg......og krysser fingra for at han får se barnebarnet sitt.

Bestefaren min ble innlagt i går på sykehus med drypp, lam i hele høyre side. Er 82 år så prognosene er ikke så bra. Bestemoren min døde nettopp, og jeg vet at hun gledet seg veldig til å bli oldemor. Håper at bestefar får oppleve å bli oldefar....det er ikke lett!

bra du liker deg her sammen med oss, eg har bare vært inne å lest litt på generell og sett at dere skriver at der til tider mye krangling der inne og at de er stygge med hverandre. Eg for min del like meg best her inne i den "trygge verden: termin i juni"
Gira - eg håper det går bra med bestefaren din, man kan jo komme seg igjen etter slag og selv om han nå er lam kan føligheten komme tilbake.

Back
Topp