skravletråd fredag 3mars

squat

Forumet er livet
Gratulerer med dagen kathrine35

hehe ingen som er våkne enda? vekke dere jeg da

koselig å handle til babyen da, vi skal til sverige neste helg og se om vi finner sengeer og stellebord. må jo ha dobbelt opp av ganske mye så her får vi spare der det ka spares[:D]

GOOOOD MORGEN JENTER.....
Her var det ikke så mange,er alle på jobb eller ligger alle bare og sover litt ekstra idag?? deilig.....[;)]
Her er det strålende vær,kaldt,men sola skinner allerede,helt nydelig...lurte på om jeg skulle ut på tur med sønnen min,gått på ski og grillet noen pølser...vi bor rett med skogen så det er jo ikke lange biten vi må gå....[:)]
Nei,for vente og se litt om det blir noe liv her eller!![:D]

halloen jenter da var eg her igjen, er på arbeid med skal ha kontor dag i dag så da kan eg stikke innom her veit der. hihi
håper dere alle har det bra!
Kathrine35+ eg får berre henge meg på lista av gratulanter.

tror jammen meg alle sover jeg[:D] skal snart fyke jeg også, skal på hyttetur i helgen, men må på jobben og levere sykemelding først. og siden sambo har bilen blir det kollektivt i dag[:D]

god morgen...
grattis med dagen kathrine[:D][:D]

sitter å får i meg frokosten...kakao å brød med hvitost...namme[:)]
skal på jobb kl.10
men måtte selfølgelig stikke innom her først[:)]
kaldt ute...-10 men sola er oppe å titter[:D]
kl14 tar jeg helg...da er det nedtelling til jeg skal til jordmor på mandag[:)]

se her våkna vi ja[:D] 

min siste ferie dag....[:(] + helga da...så er det tilbake på jobb...uff,man blir såååå slapp av å ha fri.... men heldigvis så ble jeg 50% sykemeldt ut mars måned,så det hjelper masse...bekkenet tar knekken på meg ... har noen gode og dårlige dager,men men det er jo for en god sak!!![:D]

God morgen alle sammen [:)] Nydelig dag i Tromsø også i dag, solen skinner [:D] Hva driver dere med da? Jeg sitter her med datan i fanget å ser på frokosttv.

oj...var klokka så mye...
må stikke...
kos dere masse, kommer tilbake etter halv tre tenker jeg[:D][:D]

Ha en strålende dag på jobb da!!![:D]

[:D]jepp kose dere masse i helga, må stikke nå og er vel tilbake mandag tenker jeg

Goood helg!!! håper dere får en kjempe fin hytte tur!!!kos dere masse...
KLEMZZZZZZ[:D]

Nei for vel gå opp til guttene mine og se hvordan de har det.....
Dere for ha en kjempe fin dag alle sammen!!!
Mange gode vinterklemmer fra kristiansand!!!!   [:)]   

God morgen[:D] Har gjort en stor oppdagelse jeg nå... Når jeg logger meg inn er jeg nemlig kommet et par dager lengre enn hva som vises her, dvs at i dag er det 24 uker[:D] Og da min side kom opp fant jeg plutselig ut at jeg har en liten baby i magen min[:)] Åhhhh... så hæli!!!

Kathrine35, gratulerer med dagen

Meg igjen[:)] Stikker innom senere, håper jeg.. Det er så fryktelig travelt for tiden, med hus hus og hus! Men jeg står gjerne på litt ekstra, nå som jeg ser enden på denne byggingen[:D] Vi sees[:D]

det var misstenkelig stille her inne i dag. Er det berre for at eg for en gang skyld har tid til å være her det da?

Hei alle sammen!

Gratulerer med dagen Katrine35! I dag er jeg 25 uker på vei [:D] Men jeg har mindre mage enn alle dere andre som har lagt ut bilder....Venter bare på at den snart skal poppe skikkelig ut....

Har hatt ferie denne uka, vært en tur i bergen. Studerte der før, og hadde ikke vært der på nesten 2 år. Var så godt å være på hotell og bare gjøre det vi hadde lyst til og slappe av. kjøpte både mammaklær og babyklær. Men det er jammen et slit å finne mammatøy.....er ikke mange stedene de har det, og utvalget er ikke stort.

heisan,har katrine bursdag i dag???

GRATULERER MED DAGEN
stikker bare innom for å si hei,må komme meg i dysjen.hunden skal til dyrlegen i dag.

skal foresten ta nye mage bilder i dag.[:D]

vi snakkis!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp