Skravletråd fredag 23. juni

lenemor

Forumet er livet
God morgen godtfolk, håper dere har hatt en lang natts fredfull søvn. Selv har jeg en ping-pong-ball i magen - i alle fall noe som likner.... men jeg sover allikevel, i alle fall innimellom.

Noen som har noen spennende planer i dag? Selv har jeg tenkt å rydde litt her hjemme, se mye tv, være her på bv, og det er vel det? Skal til svigers i kveld, for de har besøk vi må inn og hilse på, og så blir det vel tidlig kveld, for vi må reise til Molde grytidlig i morgen, ferdig pyntet og sminket til selskap... ja, skipsdåp!

Jobbe, jobbe, jobbe. Og så hjem å sove på sofaen[:D]. Sov ikke så godt i natt. Rumsterenede baby og ondt i magen. Men det gikk over.
Ellers er det nedtelling til ferie. 3 dager igjen! Så skal jeg sove i 4 uker[;)]

står på du Marianne - det er kjempebra!

Ja, det skal nok bli godt med ferie Olive - nå har jeg også tenkt å ta det helt med ro en stund... merker at det ble litt mye mas og stress å være i Oslo, for det var så mye jeg ville gjøre og så mange jeg ville se... at jeg rent glemte å hvile innimellom.

ORIGINAL: Marianne83

Det blir godt med ferie da:) Er det neste uke du gifter deg?

Jepp. Så jeg må nok holde meg våken den dag[:D]

ORIGINAL: lenemor

står på du Marianne - det er kjempebra!

Ja, det skal nok bli godt med ferie Olive - nå har jeg også tenkt å ta det helt med ro en stund... merker at det ble litt mye mas og stress å være i Oslo, for det var så mye jeg ville gjøre og så mange jeg ville se... at jeg rent glemte å hvile innimellom.

Deter fort gjort å slite seg ut. Tror jo alt er som det pleier å være, men vi er lidt tyngre og kroppen bruker energi på noe helt annet. Skal til Danmark 2 uker av ferien. Og jeg orker ikke å stresse rundt for å besøke alle. Så folk må komme dit jeg er. Og orker de ikke det, så får de ikke se meg. Enkelt og greit!

Bryllup i Norge. Mine foreldre er på vei hit. De har feriehus i nærheten og skal allikevel på ferie. Så holder vi familiefest om et års tid i Danmark, så resten av familien får være med å fejre.

jeg har også feiret masse i det siste...først var svigerfar 60, og jeg ble 30[:D]etter det fikk jeg en skikkelig magasjau, har aldri hatt noe sånn før.....i begge retninger i 24 timer(sory detaljene.....)magen var borte, det var flat som en pannekake....[:D][:D][:D]Så tok jeg mot til meg og drakk en lliter cola på strak arm, jeg tror ikke jeg har drukket cola på 15 år......det hjalp, og junior fikk sin første dop.....skal si det var liv der inne[:D][:D][:D][:D][:D]

ja, det er helt sikkert, ofte hatt magesjau, men aldri sånn!!!! Men cola gjorde susen det, ja, jeg merket stooooor effekt, gud, så mye sukker og koffein....man så jo at barnet danset, magen var som en strikkball, mannen min lo seg ihjel[:D][:D][:D]

Usj det hørtes ikke godt ut mae dmagesjau Anjuk!

Jeg sitter her og gruer meg til å dra til legen, trenger ny sykemelding, men er redd for hva han skal si. Ellers er det ikke store planene i dag, er sliten og har vondt i hodet!

ORIGINAL: bæibi

Usj det hørtes ikke godt ut mae dmagesjau Anjuk!

Jeg sitter her og gruer meg til å dra til legen, trenger ny sykemelding, men er redd for hva han skal si. Ellers er det ikke store planene i dag, er sliten og har vondt i hodet!

Du må huske hva vi snakket om bæibi - du skal IKKE ha dårlig samvittighet for jobben din - din og babyens helse skal ha førsteprioritet! Dessuten vet du jo at sjefen din har ordnet vikar, så det er ikke noe å tenke på. Nei, fortell hvordan det er med bekkenet ditt, få sykemelding, og vær hjemme med god samvittighet!

Er jeg virkelig på den 3.siste ruta på tickeren min nå?? [8|]

Oioioi!! Det går jo så fort dette her.. Husker fremdeles når jeg var på rute nr. 2.. [:D]

Å du Actrine! Bare 67 dager igjen..! [:D][:D]
Syns dette var såååå lenge til når jeg venta på å runde 12 uker..
Er jo i siste trimester fra 7 mnd vel..?

Tenk så gøy!

Jeg og!!!
Satt å spilte barnesanger i går.. Han var i full fart i magen når han hørte "Her kommer Ole Brum".. [:D]
*søøøøøøt*

Helt sant snuppå! Vi er heldige!! Leser av og til på "før svangerskapet" og ser at man skal ikke ta for gitt at man kan få barn! Mange som sliter.. Føler meg virkelig heldig og priviligert..!

vi skal nok ikke ta den gleden å få barn som en selvfølge nei - det er jo noen her inne som har slitt en stund for å få det til også... jeg er en av de heldige som det klaffet for med en gang, men jeg tillater ikke meg selv å glemme det heller (for neste gang kan det være vanskelig igjen...)

Nå holder jeg på å steke fiskekaker her jeg... G fisket masse når jeg var i Oslo, så jeg har kvernet og laget "røre" av to kilo sei og lyr (tror jeg det var...).. .deilig!!

Back
Topp